خبرهای داغ:
مراسم آیین غبار روبی مزار مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام شهدا در گلزار شهدای سلماس با حضور مسئولین به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۷۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این مراسم به همت سپاه سلماس برگزارشد، مسئولان و شورای تامین  با حضور در گلشن گلزار شهدا،  بر سر مزار شهدا حاضر شده و ضمن غبارروبی، فاتحه ای را نثار روح پرفتوح شهیدان شهرستان سلماس کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا گفت: شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است و همه ما مدیون شهدا هستیم.

سید نظری اظهارکرد: امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است و شهدا با ایثارگریها و جانفشانی های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می کند اما امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشویم

وی افزود: وظیفه ما طبق پیام و گفته مقام معظم رهبری، حفظ جلوه و فرهنگ والای ایثار و شهادت و سپردن آن به نسل‌های آینده است تا همگان بدانند این انقلاب و جمهوری اسلامی، چقدر برای ما هزینه داشته و برای ملت گران تمام شده است.

همچنین ایشان با اشاره به پایان یافتن گروه تروریستی داعش خاطر نشان کردند: امروز ماباید از شهدای مدافع حرم نیز یاد کنیم و نسبت به آنها و خانواده آنان بی تفاوت نباشیم و از زحمات سردار قاسم سلیمانی که زحمات زیادی را برای از بین بردن این گروه کشیدند قدرانی کرده باشیم.

ارسال نظرات