خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

تفکر بسیجی همواره پیروز است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین غبار روبی مزار شهدای این شهرستان با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، اظهار کرد: این پیروزی غرور آفرین بر کفر جهانی و استکبار، معادلات بین المللی و اطلاعات ناقص جبهه کفر را بر هم زده و ثابت کرد: تفکر بسیجی همواره پیروز است.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۸۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

   به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد، بسیج را نماد اتحاد و وحدت یک ملت و فراتر از آن، وحدت ملت ها و کشوهای اسلامی دانست و افزود: امروز تفکر بسیج به دانشگاهی برای تربیت و عروج انسانهای وارسته تبدیل شده است و این تفکر، دشمن را به زانو درآورده و قدرت پوشالی آنها را در هم شکسته است.

   وی ادامه داد: دشمن می خواست با خشن جلوه دادن اسلام توسط داعش، ریشه اسلامیت را بخشکاند اما بسیج و تفکر بسیجی وارد میدان شد و تمامی نقشه های آنان را برهم زده و اهدافشان را نابود کرد.

   حجت الاسلام امیرنژاد با بیان عظمت شهدا و جایگاه والای آنان، گفت: ما اکنون در کنار قبور مطهر شهدا حاضر شده ایم تا با آنان و امام شهدا، تجدید میثاق کرده و ولایت مداری خود را اعلام کنیم و بگوییم که همواره عاملان به وصایای امام و شهدا و پیروان ولایت خواهیم بود.

   به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور اقشار مختلف بسیجیان، نظامیان، مردم و مسئولان، قبور مطهر شهدای شهرستان میانه گلباران و عطرافشانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها