خبرهای داغ:
امام جمعه فامنین با بیان اینکه تفکر بسیجی طومار داعش را در هم پیچید و نابود کرد، گفت: تفکر بسیجی علت اصلی شکست داعش و جبهه تکفیری شد و مانع از نفوذ این جریان خونریز به داخل کشور عزیز ما شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۰۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

تفکر بسیجی عامل اصلی شکست داعش و جبهه تکفیریبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حجت الاسلام رضا مصباح در جمع پاسداران و روسای دیگر ادارات ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: پایبندی و عمل به تفکر بسیجی و انقلابی باعث اضمحلال دولت خود خوانده عراق و شام شد و امروز نیز طراحان و حامیان داعش که شامل بسیاری از کشورهای دشمن ایران می‌شود، نیز همچنان از شکست داعش در بهت و حیرت هستند.

وی ادامه داد: حذف و شکست این غده سرطانی در منطقه یعنی داعش همانگونه که برخی ها تصور می‌کنند سهل و ساده نبوده و زحمات و مشکلات فراوانی را داشته است و چه مجاهدت‌هایی که برای تحقق این مهم نشده است.

امام جمعه فامنین در تبیین ماهیت داعش گفت: این گروه با ظاهری اسلامی آمده بود و نیز شعارهایی به ظاهر اسلامی می داد اما در باطن تابع کامل هوای نفس بود و تفکرات شرک آمیز و شیطانی خاصی داشت.

وی ادامه داد: داعش تمام جهان را به سه گروه اسلامی، مزدور و مشرک یا کافر تقسیم کرده بود و تنها خود را اسلامی می دانست و دیگر ملل را لایق و شایسته مرگ با حالتی  فجیع می‌دانست که منجر به حذف دیگران و بقای خود شود.

مصباح ابراز داشت: خونریزی ها و فجایعی که داعش انجام داد را کمتر گروهی در جهان دیده و انجام داده است حتی گروه‌هایی که در طول تاریخ به سفاکی و خونریزی مشهور و معروف هستند نیز چنین کارهایی نمی‌کردند.

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی با وجود شخصیتی‌هایی همچون «حاج قاسم سلیمانی» و «حاج حسین همدانی»، جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی را درنوردید و باعث بروز اقدامات شجاعانه و فتوحات مثبتی شد که این تفکر طومار داعش را در هم پیچید و نابود کرد.

امام جمعه فامنین اظهار داشت: تفکر بسیجی علت اصلی شکست داعش و جبهه تکفیری شد و مانع از نفوذ این جریان خونریز به داخل کشور عزیز ما شد.

وی گفت: ما باید این تفکر انقلابی و بسیجی را به دیگر کشورها صادر کنیم چراکه صدور و فراگیری این تفکر در اقصی نقاط منطقه و جهان زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات