خواجه گفت: بهترین راه تشکر از نعمت های الهی این است که مسیری را طی کنیم که خود خداوند برایمان بیان فرموده واین مسیر همان انجام نماز های پنج گانه یومیه است.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۰۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرنگار خبگرزاری بسیج از اشکذر، به همت حوزه دانش آموزی شهرستان اشکذر وباهمکاری آموزشگاه فرزانگان کوشای اشکذر یک دوره گفتمان دینی با موضوع « چرا نماز بخوانیم ؟» ویژه دانش آموزان کلاس های چهارم وپنجم این آموزشگاه برگزار شد.
در این برنامه حجت الاسلام خواجه پس از اقامه نماز جماعت ظهر وعصر به اجرای برنامه پرداخت وگفت : خداوند متعال نعمت های فراوانی را به صورت رایگان دراختیار همه ماها قرارداده است وبدون این که درمقابل آن توقعی به نفع خودش داشته باشد انتظار شکرگزاری واستفاده درست از نعمت ها را دارد.
وی با برشمردن برخی از نعمت ها مثل گوش ، چشم و… توجه دانش آموزان را به استفاده مناسب وتشکر صحیح از خداوند دعوت کرد و با پرسش های خود مخاطبین را به این سمت هدایت نمود که بهترین راه تشکر از نعمت های الهی این است که مسیری را طی کنیم که خود خداوند برایمان بیان فرموده واین مسیر همان انجام نماز های پنج گانه یومیه است.
خواجه افزود : فراگرفتن نماز و آداب آن همراه با فهم معانی اعمال و ذکرهای این واجب خداوند انسان ها را در رسیدن به تکامل و موفقیت کمک می کند. 
مسئول تربیت و آموزش ناحیه اشکذر سپس به طرح سوالاتی به صورت مسابقه پرداخت ودر پایان این گفتمان ضمن پاسخ گویی به سوالات تعدادی از دانش آموزان به ممتازین مسابقه حضوری جوایزی نیزاهدا کرد .

ارسال نظرات