یک فعال بسیجی در گفتگو با «بسیج»:

اقتصاد مقاومتی جز با تکیه بر خلاقیت و نوآوری میسر نمی شود

کامل یعقوبی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی جز با تکیه بر خلاقیت و نوآوری در ابعاد فردی و سازمانی میسر نمی شود افزود: ایجاد ثروت نقش موثری در توسعه و پیشرفت اقتصادی دارد.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۰۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۷

کامل یعقوبی فعال بسیجی و اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاریی بسیج، اظهار داشت: اشتغال، تولید و کارآفرینی و تولید ثروت از جمله اهداف اقتصاد مقاومتی است که دستاوردهای حاصله کوتاه ترین راه برای نیل به پیشرفت و توسعه اقتصادی پایدار است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی جز با تکیه بر خلاقیت و نواوری در ابعاد فردی و سازمانی میسر نمی شود افزود: ایجاد ثروت نقش موثری در توسعه و پیشرفت اقتصادی دارد این در حالی است که حرکت از اقتصاد ملی را به سمت اقتصاد جهانی را میسر می سازد.

وی در ادامه افزود: اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که بتواند در شرایط تحریم و تهدید کارآمد و پویا عمل کند و با هر گونه وابستگی اقتصادی به مقابله برخیزد.

یعقوبی در خاتمه افزود: از طریق اقتصاد مقاومتی می توان به سطوح بالای رشد توسعه اقتصادی دست یافت. از اینرو اضافه شدن پسوند مقاومتی به کلمه اقتصاد موجب تغییر ماهیت اقتصاد نیست چراکه قواعد حاکم بر اقتصاد ثابت است.

ارسال نظرات