خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

بسیج اهل تقوا، ولایتمدار، دشمن شناس و همیشه در صحنه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در آیین غبار روبی مزار شهدای مراغه به مناسبت هفته بسیج، با اشاره به ویژگی های بسیجیان در عصر حاضر گفت: بسیج همواره در عرصه های حطیر جامعه، اهل تقوا، ولایتمدار، دشمن شناس و همیشه در صحنه است.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۱۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: بسیج در طول سال ها در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی پرچم اسلام را در اهتزاز نگه داشته است.

وی ادامه داد: توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در قالب هجمه ها و نقشه های شوم از جمله ایجاد جریان های تکفیری و تروریستی در منطقه به واسطه وجود تفکر بسیج در بین ملت های منطقه شکست خورده است.

حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: تشکیل گروه های تروریستی چون داعش به دلیل بی بصیرتی و جهالت مردن موجود در برخی کشورهای منطقه و در قالب احیای تفکری مانند خوارج صدر اسلام همه با حمایت های نظام سلطه در منطقه شکل گرفته است.

وی گفت: داعش به عنوان گروه تروریستی و تکفیری همچون غده سرطانی که با حمایت استکبار و پول های فوعون ها و قارون های منطقه هم اکنون با مجاهدت و اتحاد امت اسلامی و وجود فرهنگ و تفکر بسیجی در آنان شکست خورده است.

حجت الاسلام طالعی ادامه داد: شکست داعش نشان داد، نسخه ای که نظام سلطه و مزدوران منطقه ای آن بریا ملت های منطقه پیچده بودند، چیزی جز اسلام تکفیری و بهره گیری از آن برای ایجاد تفرقه و نیز ایجاد امنیت برای صهونیست ها در منطقه نیست.

وی اضافه کرد: هم اکنون نیز با الگوگرفتن از تفکر بسیج در منطقه و اتحاد کشورهای اسلامی در برابر تجزه عراق و سوریه ایستادیم و این ایستادگی برای شکست کامل نظام سلطه و صهیونیسم جهانی ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام طالعی با اشاره به هجمه های دشمن برای ضربه زدن به آر مان ها و ارزش های نظام اسلامی افزود: هوشیاری در برابر جریان نفاق و نفوذ و نیز عدم سازش با نظام سلطه موجب تعالی و پیشگیری از هرگونه تباهی و انحراف در جامعه اسلامی است.

 در این آیین که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، جمعی از مردم، مسئولان و یگان هایی از نیروهای مسلح مراغه با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای این شهرستان با آرمان های شهدا و رهبری تجدید میثاق کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها