خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر در نشست روشنگری مدیران ادارات این شهرستان، بسیج را الگوی موفق جهانی و حزب الله لبنان، حشدالشعبی و دیگر نیروهای مقاومت را متاثر از شکل و محتوای بسیج دانست.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۲۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدحسن موسوی با بیان اینکه حرکت ملت ایران به الگویی برای عزت ملت ها تبدیل شده است افزود: پیروزی های اخیر در جبهه مقاومت به برکت همین تفکر بسیجی بوده است.

فرمانده سپاه کلیبر نیز در ادامه با با بیان اینکه قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی ناحیه در احصا و رفع محرومیت های شهرستان پیشرو می باشد از همکاری خوب و تعامل صمیمی ادارات شهرستان قدر دانی نمودند.

حاتمی در ادامه افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی ناحیه جزءشش قرارگاه فعال در سطح استان بوده که دهستان میشه پاره از توابع بخش مرکزی را در دایره توجه اقدام و عملیاتی خود قرار داده است. حاتمی برنامه های هفته بسیج امسال را که با شعار «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» اجرا می شود متنوع و پرتعداد عنوان کرد.

فرماندار کلیبر بسیج را یادگار امام (ره) دانست و گفت: تفکر بسیجی در مواقع بحران و روزهای نیاز این کشور کارساز و کارامد بوده است بنابراین هیچ کس و به خصوص مدیران و روسا نباید خود را بیرون از دایره بسیج بدانند.

خدابخش خواستار برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر هفته بسیج در شهرستان شد و خاطرنشان کرد: باید کارهای و ماموریت های بسیج برای مردم جوانان بازگو شود.

ارسال نظرات