خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه باید به خودمان برگردیم و با یقین رهنمودهای رهبری را جامه عمل بپوشانیم گفت: رمز موفقیت ما تبعیت از مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۳۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

رمز موفقیت ما تبعیت از مقام معظم رهبری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در مجمع بسیج هنرمندان همدان با اشاره به پیروزی‌های اخیر رزمندگان در جبهه مقاومت و اعلام خبر نابودی حاکمیت داعش در منطقه اظهار داشت:  اگر نبود رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان و شهدای مدافع حرم این پیروزی نصیب ما نمی‌شد.

وی با تشریح نقش شهید همدانی در تشکیل بسیج وطنی در جبهه مقاومت و برکات آن در منطقه گفت: این اقدام شهید همدانی سبب شد  درست در هنگامی که 95 درصد یک کشور در تسخیر گروه‌های تکفیری قرار داشت رفته رفته  با حضور گروه‌های مردمی آزاد شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید براینکه اگر می‌خواهیم در کارها موفق شویم باید به رهبری ایمان داشته و از ایشان تبعیت کنیم تصریح کرد:  برخی  افراد حرف ایشان را شنیده و حتی در جامعه بیان  می‌کنند اما چون در عمل تبعیت واقعی ندارند در کارها موفق نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور روسیه پس از چند دیدار با مقام معظم رهبری تیم در روسیه برای تجزیه و  تحلیل سخنان رهبری تشکیل داده و در میدان عمل  سخنان رهبر ما را اجرا می‌کند گفت: مشکل ما در اقتصاد مقاومتی و فرهنگ  این است که ایمان قلبی برای تبعیت از فرامین رهبری نداریم.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه باید به خودمان برگردیم و با یقین رهنمودهای رهبری را جامه عمل بپوشانیم تاکید کرد: رمز موفقیت ما تبعیت از مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات