سرهنگ پاسدار مسعود پناهی گفت: میز خدمت به منطور حل مشکلات مردم است و دستگاهها و سازمانها در جهت تکریم ارباب رجوعان وبررسی مشکلات ورفع آن تلاش کنند
کد خبر: ۸۹۵۲۱۵۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱

مسئول بسیج کارمندان استان اظهار داشت:  تشکیل میز خدمت در شهر‌های مختلف استان یکی از اقدامات جدید سپاه است که در راستای حل ورفع مشکلات مردم در محله‌های حاشیه شهر اجرا می‌شود.
سرهنگ پاسدار مسعود پناهی گفت: بمناسبت هفته بسیج میز خدمت، با عنوان خدمت بی منت در شهر‌های مختلف استان به منظور پیگیری مشکلات مردم حاشیه شهر ورفع و بررسی مشکلات آن‌ها دایر می‌شود

وی اظهار داشت: با توجه به مطالبات مردمی میز خدمت ،خدمت بی منت باهمت بسیج کارمندان و همکاری بسیج سازندگی و مساجد و محلات در شهر‌های مختلف استان تشکیل می‌شود.
وی افزود: آسیب‌ها ومشکلات حاشیه شهر سبب شد تا اولین میز خدمت با حضور نمایندگان مردم از شهرک جهاد، شهرک برق درمسجد کوثر شهرک دامداران با حضور ۱۱ نفر از مدیران ادارات کل وشهرستان زاهدان دایرومسئولین با شنیدن مشکلات و درد دل‌های مردم محله‌های حاشیه شهر پاسخگوی سئوالات و در پی رفع ورسیدگی به مشکلات  آن‌ها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در این دیدار مردمی مشکلات و مسائل مطرح شده توسط مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: همچنین در طول هفته بسیج در شهر‌های مختلف استان مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی با روحیه‌ای جهادی  و انقلابی برای پاسخگویی به مشکلات مردم در خصوص آب ،برق، مخابرات و جهاد کشاورزی، مسکن ،و گاز در برنامه‌های میز خدمت با محوریت مسجد حضور می‌یابند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه‌ها و سازمان‌ها در جهت تکریم ارباب رجوعان تلاش کنند و این حرکت در طول سال استمرار یابد.
ارسال نظرات