فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

تفکر بسیجی مهم ترین عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بصیرت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی را از ویژگی‌های برجسته بسیجی مطرح کرد و گفت: تفکر بسیجی مهم ترین عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۶۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و سرگروه‌های صالحین که در مصلی ولایت شهرستان تفرش برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج، این نهاد مردمی و انقلابی را شجره طیبه دانست و گفت: این شجره طیبه به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی غرس شد و  دارای مبانی و منظومه فکری بلند است.

وی با بیان این مطلب که بسیج محدود به افراد سازمان یافته نیست، افزود: هر فردی که قلبش برای اسلام، انقلاب، و حکومت اسلامی می تپد و در این راستا قدم برمی دارد بسیجی است. بسیجی در هر لباسی است و برای رفع مشکلات جامعه با تفکر بسیجی ایفای نقش می کند. دایره بسیجی بودن، وسیع و تمام امت اسلامی را در برمی گیرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی التزام عملی به ولایت فقیه را از شاخصه‌های یک بسیجی دانست و گفت: اعتقاد به آزادی‌های مشروع و مردم سالاری دینی، عدالت محوری و مبارزه با فساد، تاکید به پیشرفت همه جانبه کشور، ساده‌زیستی و غیره از دیگر شاخصه‌های بسیج است.

سردار پاسدار کریمی ادامه داد: اگر امروز فاصله طبقاتی و بی عدالتی وجود دارد نباید این مسائل را به اصل انقلاب ربط داد چراکه این مسئله ناشی از عملکرد عدم نظارت‌ها است.

وی افزود: ملت ما پس از پایان جنگ تحمیلی با تفکر بسیجی «ما می توانیم» را اثبات کرد و با همین تفکر امروز قله‌های و مسیرهای پیشرفت را تصاحب کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بصیرت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی را از ویژگی‌های برجسته بسیجی مطرح کرد و گفت: تفکر بسیجی مهم ترین عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار