خبرهای داغ:
مسئول مجمع راویان دفاع مقدس گفت: اگر روحیات بسیج و بسیجی در سوریه حاکم نمی شد سوریه سقوط کرده بود و این تفکر بسیج و بسیجی بود که سوریه را حفظ کرد.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۷۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

تفکر بسیج و بسیجی سوریه را حفظ کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرتیپ دوم پاسدار رضا میرزایی در همایش نخبگان بسیجی خواهر کبودراهنگ ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت اظهار داشت: سوریه از دست رفته بود اما مستشاران ما وقتی به سوریه رفتند به آنها گفتند ما آمدیم تا شما بمانید.

وی افزود: اگر روحیات بسیج و بسیجی در سوریه حاکم نمی شد سوریه سقوط کرده بود و این تفکر بسیج و بسیجی بود که سوریه را حفظ کرد.

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس با انتقاد از سیاست‌های خصمانه آل سعود خبیث در منطقه گفت: متاسفانه دولت عربستان مجری طرح های آمریکا در منطقه شده است.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء گفت: شهدای ما مطیع محض ولایت بودند و در وصیت نامه‌های خود ما را نیز به پیروی از ولایت فقیه توصیه کرده‌اند.

سردار میرزایی افزود: ولایت جزیی از دین ما است و اگر ولایت نباشد دین ما از دست رفته است.

وی حفظ حجاب را از دیگر توصیه های مکرر شهیدان عنوان کردند و گفت: همه خوبی‌ها در سایه حفظ حجاب اسلامی محقق می‌شود.

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس در پایان از حاضرین خواست جوانان خود را به مساجد و هیئات مذهبی و پایگاه های بسیج وصل کنند و بیان داشت: این مراکز ما را از توطئه ها و انحرافات حفظ خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات