امام جمعه اهل تشیع شهرستان کنارک با بیان اینکه هفته بسیج، هفته بزرگداشت ارزش های انقلابی و اسلامی و نیز یادآور رشادت ها و دلاوری های مردان خداست گفت: بسیج، یک نهاد مردمي است که به عنوان يك ارزش اسلامي و انقلابي بايد مورد توجه قرار گيرد
کد خبر: ۸۹۵۲۱۹۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
حجت‌الاسلام نعیم بامری در گفت و گو با خبرنگار بسیج از کنارک، اظهار کرد: بسیج یک حرکت فرهنگی برگرفته از ایمان عمیق و تلاش مخلصانه جوانان این مرزوبوم است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در سایه درایت‌های مقام معظم رهبری، امنیت پایدار خود را مرهون هوشیاری، گذشت و ایثار این مجاهدان می‌داند.

امام جمعه کنارک اشاره به تأکید و فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: بسیج باید یک نهاد مردمی و غیر دولتی باشد؛ تصریح کرد: بسیج یک نهاد مردمی و غیر دولتی است که در طول انقلاب اسلامی از ابتدا تا پیروزی بیشترین تأثیرات را در تحولات سیاسی در داخل و خارج از کشور داشته است.

وی گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا مردم با اهداف بسیج سازندگی که در راستای محرومیت زدایی گام بر می‌دارد آشنا شوند.

حجت السلام بامری با اشاره به اینکه یک رکن اقتصاد مقاومتی؛ حمایت از تولید ملی است افزود: استفاده صحیح شهروندان در چگونگی سبک زندگی، خرید کالای ایرانی نقشی سازنده و مهم در اقتصاد مقاومتی دارد.

وی بیان کرد: وظیفه همه ما این است که سعی کنیم کشور را مستحکم، غیر قابل نفوذ، غیر قابل تأثیر از سوی دشمن، حفظ کنیم و نگه داریم؛ این یکی از اقتضائات «اقتصاد مقاومتی» است که ما مطرح کردیم، در اقتصاد مقاومتی یک رکن اساسی و مهم مقاوم بودن اقتصاد است که باید مقاوم باشد؛ باید بتواند در مقابل آنچه که ممکن است در معرض توطئه دشمن قرار گیرد، مقاومت کند.

حجت‌الاسلام نعیم بامری خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه پاسداران دو بازوی قدرتمند کشور در دفاع از نظام و انقلاب هستند و از دوران دفاع مقدس تاکنون همواره تعامل و همکاری مناسبی باهم داشته اند.
ارسال نظرات