در نشست پرچمداران مقابله با جنگ نرم قصرقند عنوان شد؛

پدران و مادران سربازان خط مقدم جبهه جنگ نرم/ دختران آسیب پذیرترین قشر در فضای مجازی

مسئول بسیج طلاب سپاه قصرقند گفت: پدران و مادران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه جنگ نرم باید نیروهای خوب و انقلابی برای مقابله با استکبار تربیت کنند
کد خبر: ۸۹۵۲۲۰۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج از سرباز، به همت حوزه خواهران سپاه قصرقند نشست فرهنگی مادران و پرچمداران مقابله با جنگ نرم با حضور پرشور مادران و دختران بسیجی در این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی وظیفه دان در این کارگاه با تاکید بر لزوم شناخت فضای مجازی توسط والدین، بخصوص مادران، اظهار داشت: مادران مهمترین نقش تربیتی را در خانه ایفا کرده و اگر آنان شناخت کافی از این فضا نداشته باشند بی شک نمیتوانند فرزندان خود را از خطرات آن آگاه کنند.

وی افزود: امروزه دشمنان با استفاده از فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به پایه‌های اعتقادی و فرهنگی جامعه ایرانی هستند که اگر برای پیشگیری از آسیب‌های آن کاری نکنیم با مشکلات زیادی روبه رو خواهیم شد.

مسئول بسیج طلاب سپاه قصرقند با اشاره به افزایش خودکشی‌های ناشی از فضای مجازی، بیان کرد: دختران آسیب پذیرترین قشر در این محیط جدید هستند که متاسفانه در پاره‌ای از اوقات این آسیب‌ها تاجایی جدی است که منجر به خودکشی و نابودی آینده فرزندان نیز می‌شود.

وی ادامه داد: نگاه والدین به حضور فرزندانشان در فضای مجازی نه خیلی سخت و نه با بی خیالی همراه باشد چراکه سخت گیری بدون توضیح دلایل آن برای جوانان و نوجوانان امروز اجتماع تنها نتیجه عکس داشته و بی خیالی نیز موجب فرو رفتن کودکمان در باتلاق این فضای گنگ و بی هویت خواهد شد.

وظیفه دان پدران و مادران را سربازان خط مقدم جبهه جنگ نرم دانست و تصریح کرد: در این جنگ نابرابر اگر شما به عنوان سربازان خط مقدم نبرد نتوانید نیرو‌های خوب و انقلابی تربیت کنید و خاک ریز‌ها را به دستان استکبار بسپارید آینده خود و فرزندانتان را تباه خواهید کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار