امام جمعه ساوه بردباری و صبوری خانواده‌های معظم شهدا را الگویی برای اقشار مختلف جامعه دانست.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۲۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با گرامیداشت هفته بسیج جمعی از مسئولان شهرستان ساوه با تعدادی از خانواده‌های شهدای بسیجی این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور امام جمعه ساوه در این دیدارها بردباری و صبوری خانواده‌های معظم شهدا را الگویی برای اقشار مختلف جامعه دانست و گفت: شهدا با جانفشانی و فداکاری از ارزش‌های ملی و دینی دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی به نبرد با نسل جوان آمده‌اند، افزود: همه اقشار جامعه به ویژه نسل جوان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند. تنها راه خنثی سازی دسیسه‌های آنان، الگوگیری از راه شهدا و تقویت باورهای دینی است.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در تداوم راه شهدا از اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

صبوری خانواده‌های شهدا خاری در چشم دشمنان

محمد بهاروند فرماندار ساوه نیز دیدار با خانواده شهدا را موجب تجدید قوا، تقویت انگیزه در خدمت بهتر به مردم دانست و گفت: اقتدار و امنیت و کنونی جامعه مرهون جانفشانی شهدای گرانقدر است.

وی با اشاره به این که شهدای گرانقدر با خلوص نیت از آرزوهای دنیوی خود گذشتند، افزود: هم اکنون خون پاک شهدا و صبوری خانواده‌های این عزیزان خاری در چشم دشمنان شده است.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر انقلاب در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره حافظ ارزش‌های ملی و دینی بودند و امروز نیز ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت موجب صیانت  انقلاب از دسیسه‌های بیگانگان خواهد شد.

در این مراسم مسئولان ساوه با خانواده‌های شهیدان «عبدالله صدرخانلو» و شهید «ابوالفضل نعمتی» دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات