خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هشترود:

ولایت پذیری از مهم ترین وصایای شهداست

فرمانده سپاه هشترود در یادواره شهدای فرهنگی این شهرستان با تبریک هفته بسیج، ولایت پذیری را سفارش وصیت نامه اکثر شهدا دانست و اظهار داشت: ولایت پذیری به عنوان رکن اصلی دین و انقلاب از وصایای شهداست.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۲۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد تقی پور حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب را از دیگر موارد بیان شده در وصایای شهدا عنوان و بیان کرد: همه ما وظیفه داریم از دستاوردهایی که به خاطر آن خون های زیادی ریخته شده حفاظت کنیم. 

وی بیان کرد: جنگ دیروز در دفاع مقدس با سلاح ظاهری و توپ و تانک بود و با ایستادگی توانستیم در آن پیروز شویم ولی امروز جنگ ما جنگ تمام عیار رسانه ای و جنگی نرم در پوشش صلح است.

تقی پور تاکید کرد: مقابله با ظلم که رمز حقانیت شهداست همیشه ادامه دارد و شهدای مدافع حرم در راه مبارزه با ظلم به شهادت رسیدند و رزمندگان اسلام تا خاموش شدن فتنه مبارزه خواهند کرد. 

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت برخواسته از مکتب حقه تشیع است که راه انسان را روشن می کند و آتشی است که خرمن ظلم را می سوزاند.

تقی پور اضافه کرد: برای هر معیار با ارزشی باید هزینه ای سنگین پرداخت و ما برای انقلاب اسلامی، خون با ارزش جوانان مان را هدیه کردیم و باید امروز قدر این هزینه کردن را بدانیم.

فرمانده سپاه هشترود خاطرنشان کرد: بر اساس آموزه های دینی انبیا، علما و شهدا هستند که روز قیامت شفاعت می دهند و همه ما مسئول و غیر مسئول وظیفه داریم به وصایای شهدا عمل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها