ارسال یک کانتینر دارو به منطقه زلزله زده

مسئول معاونت بهداشت ودرمان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از ارسال یک کانتینر دارو، لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی به منطقه زلزله زده خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۵۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام  در حاشیه خدمات رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به محض ابلاغ ماموریت تیم‌بندی اکیب‌ها انجام و در اولین اعزام تعدادی از پزشک، داروساز، دامپزشک ، پرستار و کارشناس بهداشت استان به منطقه زلزله زده اعزام شدند.
 
وی با بیان اینکه کمک به هم وطنان از وظایف همگانی است عنوان کرد: آمبولانس، اورژانس سیار به استان کرمانشاه شهرستان سرپل ذهاب بخش پشت تنگ روستای دانکی واو عبدلله اعزام شده است و در حال خدمات رسانی است.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه، بازرسی بهداشتی کامل از همه روستاهای در لحظات اولیه به عمل آمد است خاطرنشان کرد: در روز نخست  تعداد  38 نفر زخمی و مجروح حادثه پانسمان و وزینت  وتامین دارو شدند.
 
مسئول معاونت بهداشت ودرمان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: به کلیه خانوارها یک بسته بهداشتی شامل صابون،خمیردندان، پلاستیک زباله، ماسک، شیرخشک و... تقدیم شد.
 
لله‌گانی با بیان اینکه 28 میلیون تومان دارو به منطقه ارسال کرده‎ایم، تصریح کرد: تعداد 21 نفر در محل پست اورژانس معاینه شدند و با تماس به عمل آمده با انجمن داروسازان کرمانشاه یک محموله دارویی به ارزش  2 میلیون تومان به محل ماموریت ارسال گردید.
 
وی از ارسال محموله دارویی ، بهداشتی و تجهیزات پزشکی در به این 6 روستا خبر داد و گفت: یک کانتینر محموله دارویی ، بهداشتی و تجهیزات پزشکی تا چند روز آینده از طریق سپاه استان قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری به روستاهای زلزله زده ارسال خواهد شد.
ارسال نظرات