خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند گفت: یکی از مهمترین امتیازات بسیج برهمه ارتش های دنیا اعتقاد است، بسیجی با نیروی اعتقاد پا به میدان می‌گذارد و برای خدا جهاد می کند و در این میدان از کسی واهمه ندارد.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۶۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

بسیجی با نیروی اعتقاد پا به میدان می‌گذارد و از کسی واهمه نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم غبارروبی گلزار شهدای این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج که امسال مقارن با پیروزی جبهه مقاومت شده است و با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) که یارانشان در گهواره‌ها هستند، اظهار داشت: نقش بسیج در انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، بسیج در زمان طاغوت و بعد از آن در مبارزه با گروهک‌ها و در هشت سال دفاع مقدس و حوادث بعد از آن نقش بسیج به خوبی مشهود است و این نقش بر کسی پوشیده نیست .

وی گفت: امروز به همت یاران اعتقادی امام خمینی(ره) که در گهواره بودند بسیج یک نقش جهانی را ایفا می‌کند و نیروهایی که در بسیج فعالیت می کنند نیروهای مردمی هستند و نقش اصلی در پیروزی مقاومت را داشته‌اند.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: امروز شاهد پیروزی مقاومت در منطقه هستیم و باید بر نیروی بسیج بیشتر تاکید شود .

وی افزود : یکی از مهمترین امتیازات بسیج برهمه ارتش های دنیا اعتقاد است، بسیجی با نیروی اعتقاد پا به میدان می‌گذارد و برای خدا جهاد می کند و در این میدان از کسی واهمه ندارد .

مغیثی گفت: دشمنان ما برای دنیای خود در حال فعالیت هستند و اگر دنیای آنها به خطر بیفتد تاب مقاومت ندارند و نیروهای آنها هم روحیه مقاومت ندارند.

وی اظهار داشت: بسیج با همان تعریفی که حضرت امام خمینی (ره) داشتند، نیروهایی که با انگیزه‌های ایمانی مبارزه می کنند، این حربه ای است که در اختیار دنیای اسلام است و یقیناً دیگران از آن بهره‌ای ندارند .

امام جمعه نهاوند گفت: بسیج نعمت بسیار بزرگی است که در طول سی و اندی سال هر جا لازم بوده وارد شده و موفق بوده است که آخرین تجربه نیز در همین زلزله غرب می‌توان ملاحظه کرد که نیروهای بسیج و سپاه به کمک بقیه نیروها توانستند به موقع اقدام کنند و موفق نیز بودند.

وی تصریح کرد: هرکس برای خدا، برای ادای تکلیف، برای وظیفه پا به میدان گذاشته و خدمت می کند یک بسیجی است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات