خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

آیین غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم قم با حضور رزمندگان لشکر ۱۷

آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم استان قم، عصر امروز همزمان با هفته بسیج با حضور رزمندگان لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۷۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت، رزمندگان لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) و برپایی مراسمی، فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج و حماسه شکست داعش را گرامی داشتند.
در ابتدای این مراسم که با حضور «حامد فلاح اصل» معاون لشکر ۱۷ برگزار شد، استاد «علی اصغر شعاعی» قاری برجسته بین المللی، آیاتی از قرآن کریم پیرامون جهاد را قرائت کرد و نکات تفسیری آن را نیز بیان نمود.
این مراسم با مرثیه سرایی «اردستانی» از مداحان استان قم ادامه یافت و در پایان، شرکت کنندگان در مراسم به همراه خانواده‌های معظم شهدا، با نوای گروه رزمنوازان لشکر ۱۷، ابتدا مزار شهید زین الدین و سپس سایر شهدای دفاع مقدس را عطرافشانی کرده و در نهایت با حضور بر مزار مطهر شهدای مدافع حرم لشکر ۱۷، قبور مطهر همرزمان خویش را غبارروبی کردند.
«حسن زارعی» پیشکسوت سپاه قم و راوی دفاع مقدس نیز در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم حاضر در گلزار شهدا، ضمن تبریک حماسه پیروزی جبهه مقاومت و شکست داعش، روایاتی از حماسه رزمندگان و شهدای مدافع بازگو نمود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات