شهید مدافع حرم در بروجن تشییع می‎شود

فرمانده سپاه شهرستان بروجن زمان برگزاری مراسم استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم علیرضا جیلان را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۸۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری به نقل از کلار؛ سرهنگ پاسدار علی کیهانی، اظهار داشت: پیکر مطهر شهید مدافع حرم علیرضا جیلان فردا ساعت 13:30 دقیقه پس از اقامه نماز جمعه در میدان امام خمینی (ره) بروجن مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

وی از برگزاری مراسم وداع با شهید جیلان جمعه شب ساعت 19 در حسینیه ثارالله سپاه بروجن خبر داد و گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید جیلان ساعت 9 صبح روز شنبه چهارم آذر ماه از حسینیه ثارالله به سمت گلزار شهدا برگزار می شود.

فرمانده سپاه بروجن در ادامه گفت: طبق وصیت شهید جیلان پیکر مطهر وی در گلزار شهدا بروجن و در کنار عموی شهیدش به خاک سپرده می شود.

کیهانی با بیان این که امنیت هدیه ارزشمند شهدای مدافع حرم به کشور است، تصریح کرد: امروز عزت و اقتدار برای ایران در دنیا و منطقه  از برکت خون شهدا است.

فرمانده سپاه بروجن با اشاره به این که شهدای مدافع حرم مظهر عزت و سرافرازی اسلام هستند، ادامه داد: نابودی و ریشه کنی داعش از سرزمین های اسلامی در پرتو خون همین شهدا رقم خورد.

کیهانی ضمن بیان این که خون شهدای مدافع حرم باعث جوشش بیشتر مسلمانان شد، گفت: شهدای مدافع حرم برای اسلام موج آفرین شدند.

وی استقلال، آرامش و تمامیت ارضی ایران اسلامی را ماحصل از جان گذشتگی شهدا دانست و گفت: بر همه ما واجب است قدردان شهدا باشیم.

کیهانی اضافه کرد: از تمامی مردم شهرستان بروجن دعوت می کنیم در این مراسم حضور یابند تا یاد و نام خاطره شهدا را پاس و گوشه‌ای از زحمات آنها را ارج بداریم.

ارسال نظرات