فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: داعش ریشه در استکبار جهانی و توطئه‌های خباثت‌آلود آمریکایی‌ها برای اسلام و منطقه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۸۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، اظهار کرد: دوراندیشی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در شناسایی توطئه جدید دشمن برای منطقه موجب همگرایی میان نیروهای مقاومت شد و ایستادگی غیورانه‌ای در برابر جریان‌های تکفیری شکل گرفت.

وی افزود: داعش ریشه در استکبار جهانی داشت و از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از جریان‌های مرتجع منطقه مورد حمایت مستقیم و غیرمستقیم قرار می‌گرفت اما ایجاد روحیه خودباوری در میان مردم سوریه و عراق و شکل‌گیری بسیج مردمی سبب شد تا این جریان تکفیری به زانو درآید.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم که برای امنیت و اقتدار کشورمان، جان خویش را نثار کردند، گرامی‌داشت و عنوان کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در برابر تروریست‌های داعش ایستادگی نمی‌کرد و توطئه‌های آنان را نقش برآب نمی‌کرد، اکنون داعشیان دولت مستقلی در منطقه تشکیل داده و آشوب را به کل دنیا صادر می‌کردند ولی جمهوری اسلامی بر خلاف شعارهای مدعیان دروغین منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ریشه داعش را در یک همگرایی منطقه‌ای خشکاند و داعش دیگر در سوریه و عراق وجود خارجی ندارد.

سردار ترابی اضافه کرد: شهید حججی و همه شهدای مدافع حرم سند افتخار ایران اسلامی هستند و یاد آنها همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار شد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ روحیه همبستگی و انسجام در درون کشورمان و اهمیت تلاش برای صیانت از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: توطئه بر علیه ملت ایران و بر علیه امنیت و ثبات منطقه همواره جریان داشته و بدون شک دشمن با نابودی داعش ضربه بزرگی خورد اما توطئه همچنان جریان دارد و باید هوشیار بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: اخلاص، احساس وظیفه، تلاش و مجاهدت در راه خدا از جمله اولویت‌های حرکت انقلاب اسلامی بوده و هست و ما نباید هیچگاه در این مسیر از خط ولایت جدا شویم چرا که زمینه را برای تسلط دشمن بر ما فراهم می‌آورد.

ارسال نظرات