خبرهای داغ:
از گلزار شهدای دفاع مقدس تا گلزار شهدای مدافع حرم برگزار شد

جشن پیروزی «جبهه مقاومت» با حرکت کاروان موتور سواران در قم

جشن پیروزی جبهه مقاومت، عصر امروز پنجشنبه همزمان با هفته بسیج، با حرکت کاروان موتور سواران زینبی از گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) در قم تا گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۸۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با هفته بسیج و اعلام پیروزی جبهه مقاومت، جمعی از رزمندگان مدافع حرم به همراه گروهی از مردم علاقمند، در حالی که موتور‌های خود را به پرچم‌های رنگارنگ دفاع از حرم و تصاویر شهدا تزیین کرده بودند، از ساعت ۱۵ حرکت کاروان خود را از گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) آغاز کرده و پس از طی خیابان‌های مسیر‌های اصلی پیش بینی شده، مسیر چند کیلومتری تا بهشت معصومه (س) و گلزار شهدای مدافع حرم را با استقبال مردم طی کردند.
پس از رسیدن کاروان موتور سواران زینبی به گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) و عطر افشانی مزار شهدا، با حضور آحاد مردم شهید پرور قم، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم «علیرضا جیلان» که به تازگی در جریان نبرد با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیده است، برگزار شد.
به گفته «سیدمحمدحسن یزدی نژاد» مدیر اطلاع رسانی روابط عمومی سپاه استان قم، در پایان حرکت کاروان موتور سواران زینبی، مراسم گرامیداشت پیروزی جبهه مقاومت بر تروریست‌های تکفیری داعش با حضور خانواده‌های معظم شهیدان مدافع حرم، بسیجیان استان و عموم مردم قم برگزار شد.
این مراسم با نوای مداح اهل بیت حاج مهدی سلحشور در گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) همراه بود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات