مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر :
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: ائمه مساجد و هیئت‌امنای آن به‌اتفاق فرماندهان محترم پایگاه‌ها می‌توانند مثلث خدمت تشکیل داده و معنویات مقام عظمای ولایت را در تحقق جهاد کبیر به منصه ظهور برسانند.
کد خبر: ۸۹۵۲۳۰۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر حاج‌آقا علیرضا عبدلی به مناسبت هفته بسیج در جمع هیئت‌امنای مساجد، فرماندهان پایگاه‌ها و ائمه جماعت این شهرستان گفت: ائمه مساجد و هیئت‌امنای آن به‌اتفاق فرماندهان محترم پایگاه‌ها می‌توانند مثلث خدمت تشکیل داده و معنویات مقام عظمای ولایت را در تحقق جهاد کبیر به منصه ظهور برسانند.
وی افزود: در سالهای اخیر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در دیدار با مسئولین کشور و مردم عزیز ایران بارها بر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان تأکید می نمایند که در حقیقت این ایستادگی تنها در سایه جهاد کبیر قابل تحقق است. قرآن می فرماید: ((لا تطع الکافرین و جاهدهم به جهادا کبیرا)) یعنی از کافرین اطاعت نکنید و با این عدم تبعیت با کافرین به مجاهده بپردازید و این همان جهاد کبیر است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر عنوان کرد: فرق جهاد کبیر و جهاد اکبر و اصغر در این است که آن دو زودگذر بوده و بالاخره پس از چند صباحی مجاهدت و ریاضت پایان می پذیرد مانند آنچه در هشت سال دفاع مقدس و هفت سال مقاومت نیروهای سپاه اسلام در سوریه شاهد بودیم. اما جهاد کبیر همیشگی بوده و پایان ناپذیر است لذا باید هر لحظه آمادگی مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن را دارا بود.
وی گفت: ائمه محترم جماعات و هیأت امنای بزرگوار و فرماندهان پایگاهها می توانند با ایجاد الفت و همدلی و کنار گذاشتن اختلافات احتمالی خود نسبت به تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به مساجد همت کنند و به گونه ای مختلف ولو چهره به چهره جوانان عزیز را به حضور در مساجد و محافل مذهبی دعوت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات