مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرچک::

ولایت مداری، مهمترین شاخصه بسیجی است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان 15خرداد، با اظهار اینکه بسیجی با گفتمان نوین جاهلیت و استکبار در ستیز است، گفت: او به دنبال تحقق حکومت صالحان است، برای همین به دنبال زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت است.
کد خبر: ۸۹۵۲۳۰۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقرچک،حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج شهرستان قرچک با تبریک هفته بسیج به آحاد بسیجیان مخلص و گمنام، جهادگر، تلاشگر و ایثارگر به آیات سوره قصص اشاره کرد و گفت: خداوند بر مستضعفان روى زمين نعمت داد و آنان را پيشوا و وارث روی زمین کرد.


وی تشکیل بسیج در نظام نوین اسلامی را عنایت الهی به ملت ما دانست و با بیان اینکه این هفته فرصت خوبی است که نقش بسیج در انقلاب اسلامی بازخوانی شود، افزود: بسیج بخشی از هویت انقلاب اسلامی است که در پیشبرد نظام اسلامی سهم بسزایی دارد، نقش جهاد همه جانبه بسیج در پیروزی و بقای انقلاب باید مورد بررسی قرار گیرد.


این مقام مسؤول با اشاره به کلام بنیانگذار انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین، ادامه داد: بسیج فرمول دفاع ازانقلاب اسلامی ایران است که در هرزمان کاربرد دارد، نقش خود را ایفا و دِینش را نسبت به انقلاب اسلامی ادا می کند.
وی با یادآوری اینکه بسیجیان ما اقتدا به بسیجیان صدر اسلام کردند، اضافه کرد: ایشان برای اعتلای کلمه الله و اسلام بی وقفه و بدون ادعا تلاش و مجاهدت می کنند و در این راه ازهیچ کس هراسی ندارند.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه بسیج قرچک شاخصه های مهم بسیج را علت اصلی هجوم و حمله همه جانبه دشمنان قسم خورده نظامی اسلامی به این نهاد پاک عنوان کرد و گفت: ولایت مداری، مردمی بودن، تکلیف محوری، بصیرت به هنگام و فصل الخطاب قرار دادن ولی فقیه در همه امور از جمله شاخصه های مهم بسیجی است.


وی با ابراز اینکه بسیجی در هر زمان و مکان به تکیف الهی، انقلابی و اسلامی اش عمل می کند، تصریح کرد: بسیجی جان و مال خویش را برای خدمت به خلق خدا تقدیم می کند و خود را خدمت گزار مردم می داند.


این روحانی بسیجی آگاهی از زمان، شرایط و مکان مبارزه را از خصلت های بسیجی اعلام کرد و افزود: او بی تفاوت نیست، عالم به زمان است، دشمن شناس است، دشمنی دشمن را می داند و برای خنثی کردن نقشه دشمن تمام تلاش خویش را به کار می گیرد.


حجت الاسلام عبدالله پور در پایان اظهار داشت: بسیجی با گفتمان نوین جاهلیت، استکبار و ظلم و زور در ستیز و مبارزه است، او به دنبال تحقق حکومت صالحان است و برای همین به دنبال زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت است.

انتهای پیام//

ارسال نظرات