خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شبستر:

جوهره اصلی انقلاب مقابله با استکبار جهانی است

فرمانده سپاه شبستر در یادواره شهدای روستای علیشاه گفت: خمیرمایه و جوهره اصلی نظام انقلاب اسلامی ایران بر مبنای فرهنگ اسلامی است بنابراین تفکر ناب اسلامی برای همیشه در مقابل استکبار جهانی ایستاده و به هیچ عنوان اهل معامله نبوده و تساهل و تسامح نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۵۲۳۱۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی یکی از مولفه های اصلی دشمن و ایادی استکبار را حذف دین از سیاست دانست و گفت: ایران قدرتمند اسلامی مانند دیگر قدرت های نوظهور منطقه که با آمریکا  سروسری داشته و اهل معامله بودند و در بزنگاه های راهبردی و سیاسی ازاهداف خودشان کوتاه آمدند نیست، بلکه تفکر انقلاب اسلامی تنها تفکری است که در برابر استکبار جهانی قد علم کرده و به برکت خون شهدا و پایمردی و ایستادگی  رزمندگان جبهه مقاومت وارد حذف رقیب در میدان های متعدد شده و همه معادلات پوشالی دشمنان انقلاب را نقش برآب کرده است.

 وی  تفکر بسیج را برگرفته از مکتب و رسالت انبیا عنوان  و بیان کرد: انشاالله در آینده ای نزدیک نهضت های آزادیبخش و بیدار منطقه به تاسی از تفکر پهناور بسیج استکبار جهانی را به خاک مذلت خواهد نشاند. 

محمدی در بخش دیگری ازسخنان خود خاطرنشان کرد: امريكا تلاش دارد تا شكل خاصي از معادله قدرت را در منطقه ايجاد کند كه به‌ موجب آن ايران در وضعيت مهار و كنترل قرار گيرد. براي كنترل ايران از ساز و كارهايي همانند حمايت از گروه‌هاي هويتي، ارتقای قدرت نظامي و راهبردي كشورهاي رقيب منطقه‌اي و محدودسازي بين‌المللي استفاده كرده است.

 رضایی افزود: ايران اسلامی هرگونه قدرت‌سازي را براي تحقق اهدافي از جمله امنيت، موازنه و ثبات منطقه‌اي به انجام مي‌رساند و ايالات متحده درصدد كاهش قدرت ايران، جبهه مقاومت و نيروهاي سياسي است .

وی اضافه کرد: از زمانی که تفکر بسیج در منطقه صادرشده برای دشمن ایجاد هزینه کرده و از منطقه فراری داده است بنابراین دشمن سیاست تغییر رفتار و باورها را برای براندازی و استحاله نظام مدنظر قراداده است که داشتن بصیرت و معرفت از مولفه های اساسی مقابله با تهدیدات نرم دشمن در میدانهای متعدد فرهنگی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار