فرمانداری هشترود:

زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا وظیفه همگانی است

فرمانده سپاه هشترود در یادواره شهدای پایگاه شهید محلاتی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا گفت: شهدا با جانفشانی و رشادت های خویش برای کشورمان عزت، اقتدار و امنیت به وجود آورده و امروز وظیفه ماست تا راهشان را ادامه داده و یاد و خاطره آن ها را زنده نگه داریم.
کد خبر: ۸۹۵۲۳۱۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد تقی پور افزود: به برکت خون شهدا و رشادت های رزمندگان جبهه مقاومت توانستیم ریشه داعش را قطع کرده و آن را شکست داده و درنطفه خفه کنیم.

وی در ادامه هدف از برگزاری یادواره ها را الگوپذیری و انتقال ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های والای شهدا و امام شهدا عنوان کرد.

تقی پور در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت بسیج، اظهارداشت: امروز مردم ایران به بسیج افتخار می کنند و این بسیج است که در ایجاد امنیت و آرامش نقش ایفا می کند.

وی به ایجاد وحدت و همدلی تاکید و یادآور شد: باید دشمن شناس بوده و درمقابل توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب بایستیم و بدانیم که وجود بسیج با ارزش و بابرکت بوده و کارهای انقلابی و جهادی نتیجه بخش را خواهد بود.

 تقی پور در ادامه با اشاره به حادثه زلزله استان کرمانشاه تاکید کرد: وظیفه همه ماست همچنان که در طول جنگ تحمیلی به رزمندگان اسلام کمک می کردیم امروز نیز به زلزله زدگان عزیز کمک کنیم و آن ها را یاری گر باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار