خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه عنوان کرد:

بسیج عشایری در خط مقدم امداد به زلزله زدگان/ جمع آوری و ارسال 30 کامیون کمک مردمی

فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه گفت: سیل کمک های روستاییان و عشایر غیور استان کرمانشاه همچنان برای مناطق زلزله زده جمع آوری و توسط سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه به این مناطق ارسال می شود.
کد خبر: ۸۹۵۲۳۵۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

سرهنگ کامران هزارخانی فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه در گفتگو  با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت:از آغازین روزهای حادثه زلزله در استان حوزه ها وپایگاه های مقاومت تابعه این ناحیه به منظور جمع آوری سیل کمک های نقدی و غیر نقدی روستاییان وعشایربه مردم زلزله زده کرمانشاه مشغول به جمع اوری کمک های مردمی هستند.

 

وی افزود: این کمک ها شامل، آب، نان، لباس های زنانه و مردانه، پتو و سایر البسه و مواد خوراکی ووسایل گرمایشی مورد نیاز زلزله زدگان است که به صورت تفکیک شده و دقیق پس از جمع آوری در ماشین های موجود بار خواهند شد و سپس به صورت یک کاروان به سوی مناطق زلزله شده روانه خواهند شد.

 

هزارخانی بیان کرد : تاکنون 30 کامیون کمک های مردمی توسط سپاه ناحیه عشایری به مناطق زلزله زده روانه شده وهمچنان با توجه به نیاز ضروری هموطنان آسیب دیده در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ،سیل کمک های مردمی روستاییان وعشایر استان توسط سپاه ناحیه عشایری جمع آوری و به مناطق زلزله زده انتقال داده می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خیل کمک های مردمی از طرف مردم روستا و عشایر همچنان ادامه دارد افزود: پس از وقوع این حادثه بلا فاصله بسیجیان عشایری به صورت خودجوش اقدام به جمع آوری اینگونه کمک ها برای مردم زلزه زده کرده و تا به امروز نیز با همدلی به کار خود ادامه داده اند و به لطف پروردگار تا روزی که لازم باشد به این روند ادامه خواهند داد.

ارسال نظرات