خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

برنامه های هفته بسیج رنگ و بوی امدادرسانی گرفته است

مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: در ایام مبارک هفته بسج برنامه های بسیج خواهران ، بیشتر رنگ و بوی کمک و امداد به مناطق زلزله زده را دارد.
کد خبر: ۸۹۵۲۳۵۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان سپاه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) اظهار داشت: هفته بسیج  که هفته بزرگداشت ارزش های اسلامی و انقلابی است را گرامی می داریم  وبرای تبیین اینکه بسیج یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است برنامه های متعدد و متنوعی تدوین گردید که با زلزله رخ داده  در این استان برنامه های فرهنگی به سمت و سوی امداد رسانی به مناطق آسیب دیده سوق یافته است.

 

ثریا رضایی  ادامه داد: نشست های بصیرتی ، نشست های تحکیم بنیان خانواده و مسابقات فرهنگی متفائت در برخی از شهرستانهای آسیب ندیده انجام گرفته است و در طول این هفته نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی نیز برپا خواهد شد.

 

وی برگزاری  یادواره شهدا  و همایش پیاده رویی با عنوان بسیج امتداد عاشورا را از مهمترین برنامه ها دانست و افزود: ارائه خدمات به زلزله زدگان و حمایت روحی و کمک های نقدی در اولویت کار در هفته بسیج است چون بسیج یک نهاد مردمی و در راستای خدمت رسانی به مردم برای اعتلای انقلاب و اسلام  است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار