مراسم ختم مادر شهید محترم زاده در روستای خوانسار برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۳۹۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این مراسم بابیان جمله‌ای از امام خمینی رحمت الله علیه کادرسازی و تربیت نیروی انقلابی را وظیفه بسیج دانست و گفت: امام (ره) بسیج را تاسیس کرد تا انقلاب استمرار پیدا کند و وظیفه کادرسازی و تربیت نیروی انقلابی بر عهده بسیج است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ۳۹ سال از عمر انقلاب اسلامی و این نظام مقدس می‌گذرد که دائما در حال پیشرفت می‌باشد
فرمانده سپاه خاتم مسئله اصلی را کادرسازی و تربیت نیروی انقلابی دانست و ابراز کرد: امام (ره) بسیج را تاسیس کرد تا انقلاب استمرار پیدا کند و وظیفه کادرسازی و تربیت نیروی انقلابی بر عهده بسیج است
آزادی نژاد در پایان با تأکید بر اینکه انقلابی بودن ابتدا در تفکر و اندیشه و سپس در مقام روحیه و رفتار و منش است عنوان کرد: امروز ما در یک جنگ تمام عیار لحظه‌ای هستیم و این نقطه عطفی برای ما باشد ک. بتوانیم دفاع کننده از این جنگ نرم باشیم

آزادی نژاد بیان داشت: مادران شهدا با تربیت فرزندان صالحی همچون شهدا سبب افتخار و سربلندی ایرانی اسلامی هستند و که این مادران باید در جامعه الگویی برای بانوان در تربیت فرزندانشان باشند.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در پایان افزود: شهدا ثمره تربیت مادرانی هستند که از حضرت زهرا (س) الگو گرفته اند و با سیره تربیت اهل بیت (ع) از دامان این زنان مردانی به پا خاستند که با عملشان در مقام شهادت ماندگار شدند.
ارسال نظرات