خبرهای داغ:
کارشناس و مشاور در امور خانواده و کودکان
مشاور امور خانواده و کودک شهرستان گلپايگان گفت: کودکان همچون لوحی سفیدند که هر چیزی را می توان روی آن نوشت و بنابراین ما باید با ساخت برنامه های اخلاق مدار و ایمان محور آن ها را به بهترین نحو تربیت کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۳۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان؛ مرتضی طبرزدی كارشناس امور خانواده و مسئول امور پیشگیری سازمان بهزیستی شهرستان گلپایگان  با اشاره به آسیب های تماشای برنامه های ماهواره ای بر کودکان، عنوان کرد: دیدن سریال ها و برنامه های ماهواره ای کودکان را از هویت دینی و اسلامی خود دور کرده و آن ها را به سمت پوچی سوق می دهد.

کارشناس و مشاور خانواده و کودک اظهار کرد: خط فکری که از سمت این برنامه ها به کودک منتقل می شود او را از سنین پایین درگیر مسائل و افکار جنسی کرده و کودک را به تنش و انحراف می کشاند.

وی تصریح کرد: خانواده ها با تماشای سریال ها و برنامه های ماهواره ای کودکان خود را به الگو برداری از شخصیت ها و پوشش های نا مناسب تشویق کرده و الگوی نامناسبی را از ابتدای کودکی در اختیار او قرار می دهند.

طبرزدی با گوشزد کردن خطر جنگ فرهنگی، گفت: ما باید در ساختار فرهنگی جامعه جایگزین های مناسبی برای برنامه های ماهواره ای پیدا کرده و از ابتدا کودک را با مفاهیم مذهبی و تربیتی مناسب آشنا کرده و الگو های مناسبی برای کودکان طراحی کنیم.

مسئول امور پیشگیری سازمان بهزیستی شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه شبکه های ماهواره ای با پشتوانه آمریکا و اسرائیل قصد منحرف کردن جامعه از مسیر اخلاقی را دارند، عنوان کرد: کودکان همچون لوحی سفید بوده که هر چیزی را می توان روی آن نوشت و بنابراین ما باید با ساخت برنامه های اخلاق مدار و ایمان محور آن ها را به بهترین نحو تربیت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها