فرمانده سپاه استان البرز گفت : امسال برنامه‌های بسیج به سمت مسجد محوری رفته ‌و باید از ظرفیت مسجد برای جذب جوانان استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۸۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز صبح امروز در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که همزمان با آغاز هفته بسیج و جشن پیروزی جبهه مقاومت ، با اشاره به اینکه برگزاری این‌گونه همایشات از کارهای بسیار شایسته و خوب است اظهار داشت: در بسیاری از روایات نکات ورزشی ذکر شده است و سفارش‌ها و تأکیداتی نیز در این‌ باره آمده است.

برنامه‌های هفته بسیج به سمت مسجدمحوری رفته است/ پیروزی‎های اخیر جبهه مقاومت ثمره تفکر بسیجی

سردار مولایی با اشاره به اینکه در روایات ما بر پیاده‌روی تأکیدات بسیاری شده است، تصریح کرد: در روایتی آمده است "خیر ما تداویتم به المشی" به این معنی که "بهترین چیزی که می‌توانید خود را با آن درمان کنید، پیاده‌روی است".

وی خاطرنشان کرد: پیاده‌روی هم سبب سلامت جسمانی و روحانی انسان و هم سبب نیروی افزوده برای کار می‌شود که این از فواید پیاده‌روی و ورزش است.

مولایی با اشاره به سخن امام راحل اظهار داشت: "بسیج" برای جامعه ما برکت است و امروز علیرغم تمام هجمه‌های دشمن در عرصه‌های فرهنگی جوانان آماده حضور در جبهه‌های حق  علیه باطل هستند.

وی افزود: امروز رسالت فرهنگی بر دوش همه است و موضوعات فرهنگی در اولویت برنامه‌های بسیج است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت : امسال برنامه‌های بسیج به سمت مسجد محوری رفته ‌و باید از ظرفیت مسجد برای جذب جوانان استفاده کنیم.

سردار مولایی با بیان اینکه پیروزی‎های اخیر جبهه مقاومت ثمره تفکر بسیجی است، گفت: پیروزی مقاومت اسلامی بر داعش نتیجه جانفشانی‌های سپاه و بسیج است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : ملت سرفراز ایران اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری با سربازی سردار ولایتمدارش حاج قاسم سلیمانی این توفیق را ثمر داد که سبب خوشحالی بشریت شد.

لازم به ذکر است مهمان ویژه این همایش پیاده روی خواننده جوان و محبوب کشورمان حامد زمانی است که در قالب سرود و همخوانی برنامه اجرا کرد.این همایش بزرگ پیاده روی از میدان والفجر کرج از ساعت 7 و نیم به سمت میدان جمهوری روز جمعه سوم آذر ماه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها