فرمانده سپاه بستان آباد:

صدور انقلاب موجب گسترش تفکر بسیجی در جهان شده است

فرمانده سپاه بستان آباد در خطبه های پیش از نمازجمعه این شهرستان صدور انقلاب اسلامی و ارزش های الهی را موجب فراگیر شدن بسیج در تمام عالم و تفکر بسیج را نوای امنیت و رفاه برای ملت ها عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۹۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی رشد روز افزون تفکر بسیج در کشور های اسلامی را عامل فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی و ریشه کنی شجره خبیثه داعش دانست.
وی با اشاره به مصیبت ها و رنج های کشورهای عراق و سوریه نعمت امنیت را بزرگترین هدیه خداوند به ملت ایران اسلامی عنوان و بیان کرد: این امنیت را مدیون تفکر بسیجی و رهنمودهای رهبری انقلاب اسلامی هستیم.
محمدی به روز بودن و آمادگی کامل در مقابل تهدیدات دشمنان را از خواسته های رهبر انقلاب اسلامی از بسیج خواند و تاکید کرد: این شجره طیبه مردمی ترین و آماده ترین نیرو برای مقابله با تهدیدات بوده و آموزش های معنوی، علمی و عملی برای آن ضرورت دارد.
فرمانده سپاه بستان آباد، بصیرت و تکیه بر توان داخلی را از جمله شاخص های بارز بسیج در نظام اسلامی برشمرد که با کمترین امکانات بزرگترین حماسه ها را در تاریخ این کشور بوجود آورده اند و هرگز از مسیر ولایت و ائمه اطهار منحرف نشده اند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار