یاد و خاطره 22 شهید والامقام منطقه شرق دیشموک با حضور مسئولان و مردم در مسجد روستای کلات برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۰۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
سیدشکرالله واهبی‌زاده از فرماندهان دوران دفاع مقدس در حاشیه برگزاری این یادواره گفت: شهدا جان را در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد حضور پیدا کردند و به مقام شهادت نائل شدند.
وی افزود: ما باید بدانیم آمریکا دشمن اصلی دین اسلام و عالم تشیع در سراسر جهان بوده و زمانی دست از سر ما برمی‌دارد که ما از مذهب شیعه دست برداریم.
وی اذعان کرد: مسئولان برای خدمت باید ترس از خداد و خجالت در برابر شهیدان را سرلوحه خود قرار دهند تا بتوانند خدمتی صادقانه به مردم انجام بدهند.
واهبی زاده با بیان اینکه مسئولان در خدمت به مردم نباید سهل انگاری کنند افزود: ابرقدرت‌ها طبل توخالی هستند و ما نباید از آن‌ها بترسیم، چون خداوند پشتیبان ما است.
امام جمعه دیشموک هم با اشاره به اینکه بسیج و سپاه پایه‌های محکم انقلاب و اسلام هستند گفت: برگزاری چنین یادواره‌هایی برای نسل جوان و نوجوان تبیین شهید و شهادت و آشنایی با جبهه و جنگ و سیره شهدا است.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند افزود: برگزاری این یادواره‌ها از یک سو آشنایی نسل امروز با دلایل انتخاب این راه توسط شهیدان و از سوی دیگر تجدید میثاق با شهدا است.
فرمانده حوزه بسیج دیشموک گفت: تا پیش از این دو یادواره‌ی دیگر در منطقه دیشموک شامل یادواره شهدای منطقه‌ای و پایگاهی منطقه غربی دیشموک در روستای اسفندان و یادواره شهدای دیشموک در شهر دیشموک برگزار شده بود.
اسماعیل معززی افزود:امروز یادواره ۲۲ شهید حومه شرقی دیشموک در مسجد کلات دیشموک برگزار شد.
ارسال نظرات