خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
بیانیه پایانی همایش دوچرخه سواری ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام )استان اصفهان
به مناسبت هفته بسیج همایش دوچرخه سواری ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام )استان اصفهان برگزار و در پایان همایش بیانیه ای قرائت گردید.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۱۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، در پایان همایش دوچرخه سواری بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام ) اصفهان بیانیه ای به شرح زیر قرائت گردید :

مقام معظم رهبری امام خامنه ای : بسیج به حق مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی است . بسیج یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است و فرهنگ عبارت است از : پیشرو بودن در همه عرصه ها .

به حول و قوه الهی و با رهنمون گرفتن از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ورزش که می فرمایند : ورزش همگانی برای همه لازم است ، در راستای فرهنگ سازی ورزش عمومی در جامعه و به مناسبت هفته بسیج ، ناحیه امام صادق (ع) اقدام به راه اندازی همایش بزرگ دوچرخه سواری بسیجیان نموده ، لذا در پایان این همایش به موارد زیر تاکید گردید.

  • بسیج از مردم و برای مردم است و برای سلامت روح و جسم همه آحاد مردم اهمیت قائل بوده و خواهد بود و در جهت نهادینه کردن ورزش در سطح شهر فعالیت می نماید.
  • ما بسیجیان شهر اصفهان از همه مسئولین در سطوح مختلف درخواست می نماییم امکانات لازم را جهت نهادینه شدن ورزش همگانی در فضای سالم فراهم نمایند.
  • سلامت جامعه و افراد جامعه از مهمترین مسائل کشور است و بسیج نسبت به این امر توجه ویژه دارد ، در این راستا بسیجیان به تلاش های خود در سطح جامعه ادامه خواهند داد.
  • ورزش از مهمترین عوامل سلامت جامعه است بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری ، ورزش برای همه یک فریضه عمومی است ، لذا گسترش ورزش عمومی و همگانی از مهمترین ماموریت های پایگاه های بسیج در شهر اصفهان است.
  • بسیج در همه عرصه هایی که انقلاب و نظام اسلامی بدان احتیاج دارد، حاضر و برای کمال و خوشبختی کشور جان فشانی می نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها