امام جمعه ی یاسوج گفت: بسیج مظهر شکوه و پایداری ملت ایران و کار آمد در همه عرصه ها است.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۱۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز امروز این شهر با تبریک هفته‌ی بسیج به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص اشاره کرد و گفت: این نیروی مخلص خدا، کارآمد در همه‌ی میدان‌ها است.
حجه الاسلام والمسلمین حسینی به حضور تاثیر گذار بسیج در همه‌ی عرصه‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: امروز نام مقدس این شجره‌ی طیبه مایه‌ی فخر ایران اسلامی است.
امام جمعه‌ی یاسوج در بخش دیگری از سخنانش به حادثه‌ی زمین لرزه‌ی کرمانشاه اشاره کرد و با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویر احمد با ۵۱ کامیون کالا‌های مورد نیاز به همراه سایر هم وطنان جلوه‌های زیبایی از نوعدوستی را به نمایش گذاشتند سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور معظم له در جمع داغدیدگان این حادثه‌ی دلخراش را مرهمی برای تسکین دل‌های داغدار مردم کرمانشاه دانست.
وی پایان سیطره‌ی داعش بر عراق و سوریه را تبریک گفت و نقش جمهوری اسلامی ایران در پایان دادن به جنایات این گروه تکفیری تعیین کننده عنوان کرد.
امام جمعه یاسوج اضافه کرد: سردار رشید سپاه اسلام سردار قاسم سلیمانی در انجام ماموریت محوله برگ زرینی دیگر بر تاریخ پرافتخار بسیج و مبازه با ظلم و استبداد افزود.
وی داعش را مولود منفور آمریکا، اسراییل و عربستان دانست و گفت: این گروه جنایتکار با هدف اسلام هراسی و در راستای زیاده خواهی‌های قدرت‌های شیطانی تشکیل و حمایت همه جانبه شد.
ارسال نظرات