فرماندار کهگیلویه در جلسه شوراینشست شورای کشاورزی کهگیلویه کشاورزی این شهرستان که با محوریت بررسی موانع و مشکلات ایستگاه‌های پمپاژ آب پاتاوه و گرده پی آجم بخش دیشموک برگزار شد گفت: دولت برای اجرای طرح آبیاری تحت فشار ۲۳۰ هکتاری آجم دیشموک حدود ۳ میلیارد تومان هزینه کرده است و بهره‌برداران هم باید سهم ۱۵ درصدی خود را پرداخت کنند.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۲۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
علی پوزش خواستار همکار بیشتر مردم این منطقه با پیمانکار و جهاد کشاورزی شد و افزود: برای راه اندازی این طرح اشتغالزا مردم منطقه باید سهم خود را پرداخت کنند.
وی در خصوص راه ارتباطی این منطقه نیز ادامه داد: پروژه احداث راه ارتباطی دارای ردیف بودجه هست و از محل ماده ۱۸۰ نیز اعتباری به آن اختصاص داده شد.
رئیس اداره جهاد کشاورزی کهگیلویه هم گفت: برای پیگیری مشکلات طرح آبیاری تحت فشار ۲۳۰ هکتاری پاتاوه و گرده‌پی ۵ جلسه برگزار کرده‌ایم که بهره‌برداری کامل از این طرح در اولویت برنامه‌های جهاد کشاورزی شهرستان و استان است.
سید عمران تقوی با بیان اینکه طبق مصوبات قبلی باید ۱۳۰ بهره‌بردار این طرح علاوه بر پرداخت سهم مشارکتی در تشکیل تعاونی آب‌بران و دفن لوله‌ها همکاری کنند افزود: متاسفانه مردم منطقه آجم دیشموک با جهاد کشاورزی هیچ‌گونه همکاری برای اجرای این طرح ندارند.
وی ادامه داد: لیست تمامی نهال‌ها برای غرس در این طرح نیز آماده شده که متاسفانه مردم استقبال نمی‌کنند.
ارسال نظرات