مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان، با بیان اینکه بسیجیان باید با قدرت و اقتدار در همه صحنه های سخت و نرم حضور با صلابت و استواری داشته باشند، گفت: بسیج یعنی سرباز ولایت، عشق به همه خوبی ها، حرکت در مسیر ولایت و بسیجیان باید با شجاعت و قدرت راه اباعبدالله الحسین (ع) را ادامه دهند.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۳۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر بسیج و تفکر بسیجی را عامل پیروزی و اقتدار نظام اسلامی در همه صحنه های سخت و نرم و توطئه ها و فتنه های دشمنان عنوان و بیان کرد: بسیجیان باید با عشق به ولایت و روحیه بالا تمام وجود خود را وقف اسلام، قرآن و ولایت کنند.

وی با اشاره به افتخارات بسیج در همه عرصه ها و ارزش و جایگاه وجودی بسیج اظهارداشت: در وصف بسیج همین بس که بنیانگذار نظام مقدس جمهورسی اسلامی و شجره طیبه بسیج فرمودند: بسیج لشکر مخلص خداست و از خداوند می خواهم که مرا با بسیجیانم محشور کند.

حجت الاسلام برزگر با بیان اینکه همه مسئولان اعم از کشوری و لشکری باید فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا را نصب العین قرار دهند تاکید کرد: بسیج  مختص قشر و جناح خاصی نیست و متعلق به همه اقشار و آحاد جامعه است و همه مسئولان نظام باید روحیه و تفکر بسیجی داشته باشند چراکه تنها با این روحیه می توان توطئه های دشمنان را خنثی و دماغ استکبار و ایادی وابسته آن را را به خاک مالید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر با تاکید به اینکه بسیجی فقط داشتن پرونده بسیج نیست اظهار داشت: همه کسانی که دلشان برای  نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران، اهل بیت و ولایت، آرمان ها، ارزش ها و اعتقادات مذهبی و قانون اساسی می سوزد بسیجی هستند.

حجت الاسلام برزگر شسکت شجره خبیصه داعش، ساخت موشک های دور برد، پیشرفت های علمی و پزشکی، هوا و فضا و ... را در سایه عشق به ولایت، روحیه جهادی و تفکر بسیجی عنوان کرد و گفت:  متاسفانه هر جا پیشرفتی حاصل نشده و در جا زده ایم قطعا روحیه و تفکر بسیجی و جهادی نبوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: هیچ مشکل مسلمان به دست کفار باز نمی شود و مشکلات کشور با دیدن کد خدا و تعامل با دنیا نه تنها حل نمی شود بلکه دوچندان شده و هر روز مشکلات اقتصادی و تحریمهای جدیدی را اعمال می کنند پس برخی ها نگویند ندیدن کد خدا علت اصلی مشکل است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را پایبندی به منویات رهبر فرزانه انقلاب، اقصاد مقاومتی ، حمایت از تولید وفن آوریهای داخل کشور،اتکا به توان ملی و بومی کشور جلوگیری از قاچاق کالا و ... عنوان کرد.

ارسال نظرات