فرمانده بسیج راه آهن کشور گفت: در دورانی که اسلام‌گرایی رشد فزاینده‌ای در اروپا و آمریکا داشت، اسلام جعلی و نفرت برانگیزی توسط داعش که ساخته دست استکبار بود معرفی شد تا چهره اسلام را خراب کند.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۴۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  داود عباس زاده در یادواره شهدای راه آهن که به مناسبت هفته بسیج و به همت بسیج ایستگاه بین‌المللی راه آهن سرخس در فرهنگسرای امام رضا علیه‌السلام این شهرستان برگزار شد، با تأکید بر اینکه شهدای مدافعان حرم با شعار «کلنا عباسک یا زینب» جلوی داعش ایستادند، اظهار کرد: در طول دفاع مقدس اگر کسی ذره‌ای مشکل داشت سیل جمعیت او را با خودش می‌برد، اما امروز که به دنبال وسعت زندگی هستیم و در این شرایط و وانفسای فرهنگی کشور، جوان‌هایی پیدا می‌شوند که جانشان را برای دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام می‌دهند.
 
فرمانده بسیج راه آهن کشور افزود: در دورانی که اسلام‌گرایی رشد فزاینده‌ای در اروپا و آمریکا داشت، اسلام جعلی و نفرت برانگیزی توسط داعش که ساخته دست استکبار بود معرفی شد تا چهره اسلام را خراب کند.
 
وی با اشاره به مجاهدت‌ها و رشادت‌های مدافعان حرم تصریح کرد: مدافعان حرم سه هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر خاک‌ریز زدند تا جمهوری اسلامی مورد تعرض قرار نگیرد.
 
عباس زاده خاطرنشان کرد: ابوالفضل عباس علیه‌السلام در امام حسین علیه‌السلام ذوب شد و امروز مدافعان حرم در اسلام و امام و رهبری ذوب شده‌اند.
 
فرمانده بسیج راه آهن کشور در ادامه با تأکید بر اینکه بسیاری از پیشرفت‌های امروز کشور مرهون تفکر بسیجی است، افزود: کشوری که قادر نبود به عدد رزمندگانش پوتین و لباس تهیه کند، امروز به برکت تفکر بسیجی تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای شده است.
 
وی بسیج را یک ظرفیت مثال‌زدنی دانست و عنوان کرد: بسیج کار تبلیغاتی و فرهنگی انجام می‌دهد، در حد قهرمانی حاضر می‌شود، از محرومان و مستضعفین دستگیری می‌کند و در برقراری امنیت کشور پابه‌پای نیرو‌های مسلح است و در حقیقت بسیج تمام کار‌های ناممکن در کشور را ممکن کرد، به همین دلیل باید بگوییم که همه خوبی‌ها در سبد بسیج جمع شده است.
 
عباس زاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره بسیج که فرمودند، «بسیج، حقیقتی شبیه افسانه‌هاست» تصریح کرد: دشمن تمام توانش را گذاشته تا نظام ما را یک نظام ناکارآمد نشان دهد، بنابراین ما هم باید تمام تلاشمان این باشد که کارآمدی نظام ولایی و دینی‌مان را با تفکر بسیجی نشان بدهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها