فرمانده سپاه آذرشهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فعالیت های بسیجیان در عرصه های مختلف گفت: بسیج بدون هیچ توقعی در هرجایی که نیاز باشد وارد عمل می شود.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۵۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهمن فتح زاده با بیان اینکه بسیج از بدو تاسیس تا کنون کارنامه گرانمایه ای را از خود به نمایش گذاشته است، افزود: درخشنده ترین کارنامه بسیج دوران دفاع مقدس است که همیشه خواهد درخشید.

وی با اشاره به ساخت شش خانه محروم به همت بسیجیان آذرشهری در سال جاری، اظهارداشت: تشکیل صندوق های قرض الحسنه، گشت های محله محوری و تشکیل گروه های سلامت را از دیگر برنامه های بسیج عنوان کرد.

فتح زاده با تاکید بر اینکه دشمن از آغاز انقلاب درصدد نابودی نظام اسلامی بوده است، بیان کرد: دشمن با انواع نقشه های شوم خود تلاش دارد کشور را به نابودی و اضمحلال بکشاند ولی به لطف الهی موفق نشده است.

وی با اشاره به نابودی داعش در منطقه یادآور شد: یکی از عوامل اصلی شکست داعش مشارکت نیرو های مردمی در مبارزه با این گروه تکفیری بود که این نشان می دهد که نتیجه مقاومت پیروزی است.

فتح زاده با بیان اینکه در سایه مقاومت مردمی توازن قدرت در منطقه تغییر یافته است، خاطرنشان کرد: تجربه در طول تاریخ به ما نشان داده است که هر وقت مقاومت کردیم و ایستادیم، پیروز شدیم و هر موقع دم از مذاکره و سازش زدیم پسروی کرده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها