در دیدار با خانواده شهید «حسین عباسی» مطرح شد؛

پیروزی جبهه مقاومت مرهون خون شهدا است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: پیروزی دفاع مقدس و پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق، مرهون خون شهدا و مقاومت است. اگر مدافعان حرم مقاومت نمی کردند امروز می بایست در شهر و دیار خود با داعش مبارزه می کردیم.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۶۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در دیدار با خانواده شهید «حسین عباسی» یکی از شهدای شهرستان تفرش گفت: استقلال، عزت و عظمت امروز کشور مرهون خون شهدا است. مسیر جهاد و شهادت توسط پیامبر(ص) شروع شده و شهدا ادامه دهنده این مسیر هستند.

وی افزود: در اکثر خانواده‌ها مادران نقش مهمی در تربیت فرزندان داشته‌اند و معمولا شهدا دارای مادرانی مومن و معتقد به اسلام هستند که این مادران توانسته فرزندان خوبی را به جامعه تحویل دهند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد شهدا به فراموشی سپرده شوند، گفت: سیره شهدا باید نسل به نسل و سینه سینه منتقل شود، سیره شهدا همه مسائل، نکات دینی و اخلاقی را به خوبی به منصه بروز و ظهور کشانده است.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی دفاع مقدس و پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق، مرهون خون شهدا و مقاومت است. اگر مدافعان حرم مقاومت نمی‌کردند امروز می‌بایست در شهر و دیار خود با داعش مبارزه می‌کردیم.

خون شهدا سبب پیروزی اسلام، اهل بیت(ع) و انقلاب شد

حجت الاسلام خدامی امام جمعه تفرش نیز در این دیدار گفت: پیروزی دفاع مقدس و پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق، مرهون خون شهدا و مقاومت است.

وی افزود: اگر مدافعان حرم مقاومت نمی‌کردند امروز می‌بایست در شهر و دیار خود با داعش مبارزه می‌کردیم.

امام جمعه تفرش تصریح کرد: خون شهدا سبب پیروزی اسلام، اهل بیت(ع) و انقلاب شد و زمینه های ظهور منجی موعود را فراهم می کند.

گفتنی است شهید «حسین عباسی» در ۲۴ فروردین سال ۶۵ در اثر بمباران هوایی بعثیون، در مقر تاکتیکی لشکر ۱۷ زرهی علی‌بن ابیطالب(ع) در منطقه دارخوین به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار