خبرهای داغ:
حجت الاسلام معصومی در دیدار بسیجیان حوزه نجف اشرف شهر رودیان گفت: امام راحل عظیم الشان با بنیان نهادن بسیج اصل نظام و انقلاب را بیمه کرد و با حضور مردم در صحنه و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب این کشور را الگویی برای جهانیان قرار داد.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۷۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عباس معصومی به مناسبت هفته بسیج در دیدار فرماندهی و شورای حوزه بسیج روستایی نجف اشرف و پایگاه ثارالله شهر رودیان در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره بنیان گذار بسیج امام راحل و شهدا با بیان اینکه بسیج از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دارای برکات فراوان است اظهار کرد: امروز ما شاهدیم به برکت بسیج و فرهنگ و تفکر متعالی آن داعش از صفحه روزگار محو می‌شود، گروهی که تصور اینکه روزی برچیده خواهد شد با تمام حمایت‌های استکبارجهانی از آن به این زودی نمی‌رفت و این تفکر بسیج است که داعش را محو کرد.
وی افزود: امام راحل عظیم الشان با بنیان نهادن بسیج اصل نظام و انقلاب را بیمه کرد و با حضور مردم در صحنه و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب این کشور را الگویی برای جهانیان قرار داد تا این اتحاد و همدلی و یکپارچگی سدی شود در برابر تمام تهاجمات دشمنان در اعصار مختلف تاریخ.
معصومی با تاکید بر حفظ و حراست از بسیج و این فرهنگ و تفکر ناب گفت:باید مراقب بود که نفوذ در همه ابعاد و اشکالش شامل نهاد‌های انقلابی همچون بسیج هم هست و دشمن برای این فرهنگ و تفکر نیز برنامه ریزی کرده و تلاش دارد زمینه نفوذ و استحاله آن را نیز فراهم آورد.
بسیج اصل نظام و انقلاب را بیمه کرد
امام جمعه رودیان با بیان اینکه بید از ظرفیت‌های بسیج استفاده کرد و بسیج را به جامعه بیش از گذشته شناساند گفت: کارکرد‌های بسیج در ابعاد مختلف قابل بررسی است و باید این کارکرد‌ها را به جامعه شناساند و تلاش کرد تا از ظرفیت‌های بسیج استفاده شود و جامعه رو به رشد و تعالی قدم بر دارد.
در این دیدار سروان پاسدار سیدعلی حسینی زرگر فرمانده حوزه بسیج نجف اشرف نیز در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج، گزارشی از فعالیت‌های پایگاه‌ها بسیج و حوزه در طول سال و هفته بسیج ارائه نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها