حجت‌الاسلام حسینی تأکید کرد: بسیج تاکنون در برابر انواع دسیسه‌ها، توطئه‌ها و نیرنگ‌های رنگارنگ دشمن، به‌ویژه آمریکا، حافظ انقلاب بوده و جوانان غیور بسیجی توانستند شیطان بزرگ و مستکبر را به زانو درآورند؛ لذا در واقع پیروزی جبهه مقاومت، پیروزی شیرین بسیج است.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۷۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه در خطبه‌های امروز نماز جمعه مصادف شدن پیروزی بر داعش را با هفته بسیج و ماه ربیع‌الاول اتفاقی میمون دانست و گفت: با تبریک سردار قاسم سلیمانی به رهبری، پیروزی بزرگ و تاریخ‌ساز جبهه مقاومت بر کفر و استکبار جهانی که سایه سیاه دولت خود خوانده داعش را بر عراق و سوریه انداخته بود، اعلام شد.
 
حسینی ادامه داد: این پیروزی حاصل ۹ سال مقاومت در برابر تهاجمات داعش در عراق و سوریه است که طی آن ۶۰۰ هزار سوری کشته و ۶ میلیون آواره و ۶۰۰ میلیارد دلار خسارت عمرانی از آن بر جا ماند که تنها هدف آن هم تخریب و ایجاد ناامنی در جهان اسلام و تأمین امنیت اسرائیل بود.

وی اضافه کرد: پیروزی بر گروه تکفیری تروریستی داعش رهین هدایت‌های بصیرانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب، جان‌فشانی‌های مدافعین حرم، حزب‌الله لبنان، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، تلاش‌های مجاهدانه سرداران رشید اسلام همچون سردار سلیمانی و سردار فلاح زاده است.

وی تأکید کرد: به فرمود: ه مقام معظم رهبری هم‌اکنون حفظ انگیزه، وحدت و هوشیاری در جهت زدودن پسماند‌های خطرناک، انجام اقدامات فرهنگی بصیرت زا و آمادگی همه‌جانبه نباید مغفول بماند؛ چرا که تدارک دیدگان این توطئه شوم این شکست را تحمل نکرده، آرام نخواهند نشست و در بخشی دیگر و به شکلی دیگر دوباره خباثت‌های خود را نشان می‌دهند.

خطیب جمعه ابرکوه با بیان اینکه فصل جدیدی در منطقه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: مثلث شوم غربی- عبری- عربی می‌خواست خاورمیانه را در چنگال خود داشته باشد، اما به لطف خدا و حماسه جبهه مقاومت تاکنون ناکام مانده است.

حجت‌الاسلام حسینی تأکید کرد: بسیج تاکنون در برابر انواع دسیسه‌ها، توطئه‌ها و نیرنگ‌های رنگارنگ دشمن، به‌ویژه آمریکا، حافظ انقلاب بوده و جوانان غیور بسیجی توانستند شیطان بزرگ و مستکبر را به زانو درآورند؛ لذا در واقع پیروزی جبهه مقاومت، پیروزی شیرین بسیج است.

حسینی اذعان کرد: فرمانده کل قوا به درخواست سوریه و عراق تصمیم بر حمایت از آنان با ارائه خدمات مستشاری و سیاسی گرفتند که نتیجه آن دفع داعش، تأمین امنیّت ملی کشور، حفظ منطقه از آسیب تروریسم و تجزیه بود و امروز به عینه مشاهده می‌شود؛ حال حامیان فتنه پاسخ دهند که چرا از شعار نه غزه نه لبنان حمایت کردند و آنان را امت خداجو خواندند؟!

وی در خاتمه ضمن بیان مناسبت‌های هفته پیش رو از تلاش‌های تمامی مردم شهرستان ابرکوه در امر کمک‌رسانی به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور قدردانی کرد و افزود: سرازیر شدن کمک‌های مردمی به کرمانشاه از سراسر کشور و همچنین دیدار پرمهر و تفقّد رهبری از منطقه و آسیب دیدگان و تأکید بر تلاش مضاعف مسئولان مرهمی بر دل‌های داغدار آنان بود.
ارسال نظرات