فرمانده سپاه هشترود در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: هفته بسیج یادآور شرف و عزت ملت بزرگ ایران است، ما باید در دفاع از ارزش ها و اسلام با عطر ایثار، شهادت و از خودگذشتگی و ادای تکلیف و پیروی از ولایت مطلقه فقیه در مقابل استکبار ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۷۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد تقی پور اظهار داشت: استراتژی ما در دفاع مقدس دفاعی بود که امروز هم همین استراتژی را داریم، معنویت، استقامت، شهادت طلبی و روحیه ایثار از مباحثی بود که ما را در جنگ به پیش برد و پیروز شدیم.

وی با اشاره به اینکه کشورهای عربی قرار بود در گذشته رژیم صهیونیستی را نابود کنند ولی امروز پشتیبان و نوکر این رژیم هستند بیان کرد: امروز همه تلاش دشمنان این است که ایران اسلامی تغییر یابد.

تقی پور با بیان اینکه حرکت بسیج بر مبنای حرکت و راه حسینی است، افزود: امروزه حماسه حسینی و حرکت عاشورا ماندگار شدند و همچنین امروزه الگوی جوانان حزب الله کشورهای مختلف و لشکرهای مردمی سوریه انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه هشترود بیانکرد: ما می توانیم روی پای خودمان باشیم و در مقابل شیطنت های سیاسی، فرهنگی، نظامی بایستیم و برای دشمنان این درس که باید عبرت بگیرند که مردم ایران در روزهای سخت با دست خالی ایستادند ولی امروز اگر خطایی از دشمنان سر بزند از طرف نیروهای مسلح پاسخ قاطعانه خواهند دید.

تقی پور تاکید کرد: امروز کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه وظیفه همه بسیجیان است و امیدواریم به همت بسیجیان محموله جدیدی از کمک های مورد نیاز زلزله زدگان در فصل سرما را ارسال کنیم هرچند تاکنون بیش از یک میلیارد ریال کمک در قالب چند محموله کمک های بسیجیان شهرستان به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها