خبرهای داغ:
 فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرضا گفت: پیروزی نیروهای مقاومت در جبهه مبارزه با گروهک تروریسیتی داعش در حقیقت تحقق وعده الهی بود
کد خبر: ۸۹۵۲۵۹۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، جواد داستانی با بیان اینکه بسیج فرهنگ اصیلی است که به الگویی تمام عیار برای تفکر انقلابی تبدیل شده، اظهارداشت: بسیج با تبعیت از شهداء و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و پیروی از ولایت مطلقه فقیه، به درجه بالایی از بصیرت دست یافته که توانسته توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی افزود: بسیجیان ایران اسلامی که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، دشمنان اسلام را با شکستی سخت مواجه ساختند، در تمامی عرصه‌های اجتماع یافته و شر دشمنان را به خودشان باز می‌گردانند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرضا گفت: بسیجیان با ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، مقابله با آسیب‌های فضای مجازی، حفظ آمادگی‌های دفاعی و نظامی، حضور فعال در عرصه فرهنگ اسلامی و مقابله با فرهنگ غربی، استکبار ستیزی و بصیرت افزایی ثابت کرده‌اند که این نیروی مردمی در تمامی عرصه ها کارکرد داشته و اهداف نظام را محقق می‌کند.

وی با بیان اینکه حفاظت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی از رسالت های بسیج است، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی به ارمغان آورده که امروز تجربه آن در دیگر کشورهای اسلامی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این دستاوردها نیاز به حفاظت و حراست دارد.

داستانی با اشاره به اینکه بسیج رمز پایداری و ماندگاری و عزت ملی جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: بسیج مظهر حضور مردمی در صحنه و پیوند ملت و نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 180 عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرضا برگزار می‌شود، اظهارداشت: امسال برنامه‌ها با محوریت اعتلای خدمت‌رسانی به مردم برگزار می‌شود، شعار هفته بسیج با عنوان «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» نام‌گذاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرضا با بیان اینکه برای نخستین بار در طول 39 سال سپری شده از انقلاب، نخستین همایش تجلیل از همسران شهدا و جانبازان 70 درصد در هفته بسیج برگزار می‌شود، افزود: در هفته بسیج گردهمایی دانشجویان بسیجی با عنوان انقلابیون جوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شکست داعش در منطقه، بیان کرد: وعده سردار سلیمانی و نگاهی که رهبری و دولت  داشتند، سبب نابودی داعش شد، بنابراین، اتحاد وحدت در همه کشورها می‌تواند رمز موفقیت باشد.

داستانی با سبب بر اینکه پیروزی نیروهای مقاومت در جبهه مبارزه با گروهک تروریسیتی داعش در حقیقت تحقق وعده الهی بود، تصریح کرد: ملت شهادت‌طلب ایران نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را همواره در طول تاریخ خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی پیش از زمانی که اعلام کرده بود بر داعش پیروز شد این رفتار باید الگویی برای دولتمردان در عمل به وعده‌ها باشد، افزود: پیروزی بر شجره ملعونه داعش نتیجه ایستادگی انقلابی و مقاومت کفرستیزان در برابر جنایات گروهکی بود که توسط استکبار جهانی ایجاد و تقویت شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرضا با بیان اینکه باید در مقابل توطئه و دسیسه‌های دشمنان آگاه و هوشیار باشیم، افزود: امروز روز فداکاری برای اسلام است باید در مقابل توطئه‌ها شجاع باشیم تا دشمن در راه رسیدن به اهدافش ناکام بماند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها