مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد:
به مناسبت هفته بسیج؛ فرمانده ناحیه روح الله یزد و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیهدر جلسه بسیج مداحان ناحیه روح الله شرکت کردند.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۹۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:حجه الاسلام شیخ زاده نماینده، ولی فقیه در ناحیه روح الله با گرامیداشت هفته بسیج گفت:بسیج در حقیقت همان شجره طیبه‌ای است که در قرآن کریم به آن ذکر شده و امروز ما می‌بینیم که ریشه‌های بسیج نه تنها در کشور خودمان بلکه در بسیاری از کشور‌های دیگر رسوخ پیدا کرده است و امروز به برکت بسیج و تفکر بسیجی، داعش در عراق و سوریه شکست می‌خورد..

وی ادامه داد: ما اگر در جنگ و بعد از آن توانستیم در مقابل ابرقدرت‌های بزرگ مقاومت کنیم فقط و فقط به خاطر تفکر بسیجی و به کارگیری بسیجیان در صحنه‌های مختلف اجتماعی، نظامی، امنیتی و اقتصادی بود.

وی تصریح کرد: امروز می‌بینیم که شیطان اکبر به سرکردگی آمریکای جنایتکار که تمام بدبختی‌های بشریت از مکر و حیله و اقدامات این جرثومه فساد است به دنبال این است که این روحیه و تفکر را، هم در جامعه خودمان و هم در کشور‌های اسلامی دیگر از بین ببرد که الحمدلله تا کنون موفق نشده و بعد از این هم به لطف خدا و هوشیاری مردم موفق نخواهد شد..
ارسال نظرات