خبرهای داغ:
سرگرد گیلانی در همایش بانوان بسیجی شاهرود گفت: امروز یکی از مهمترین تهدید‌هایی که جامعه ما را مورد هدف قرار داده فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۰۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرگرد گیلانی در همایش بانوان بسیجی که به همت حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) به مناسبت هفته بسیج در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت این ایام به موضوع فضای مجازی و آسیب‌های آن پرداخت و اظهار کرد: امروز یکی از مهمترین تهدید‌هایی که جامعه ما را مورد هدف قرار داده فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.
وی افزود: دشمن در جنگ نرم و با استفاده از ابزار رسانه‌ای و فرهنگی تلاش دارد پایه‌های نظام اسلامی و بنیان خانواده‌های ما را از هم بپاشد و در این مسیر تمام هزینه و امکانات خود را مصروف کرده است.
رئیس پلیس فتای شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: امروز یکی از عوامل طلاق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی هستند چرا که اثرگذاری این فضا در افراد بسیار زیاد است و خیلی‌ها در این فضا زندگی می‌کنند.
وی ادامه داد: یکی از اهداف دشمن در ایجاد شبکه‌های اجتماعی بانوان هستند چرا که با توجه به روحیه لطیف و عواطف و احساساتی که در زنان وجود دارد آن‌ها به راحتی جذب می‌شوند و می‌توان آن‌ها را هدایت کرد و تحت تاثیر قرار داد.
گیلانی تصریح کرد: ایجاد شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی تلاش دشمنان برای بدست گرفتن تمام رفتار و کردار افرادی است که در این شبکه‌ها حضور دارند و جدا کردن آن‌ها از زندگی حقیقی و کشاندن به فضای مجازی و اثرگذاری در تمام ابعاد فردی و اجتماعی است.
یکی از تهدید‌های امروز جامعه ما شبکه‌های اجتماعی است
وی با اشاره به برخی شبکه‌های اجتماعی و کارکرد‌های آنان گفت: استفاده از فضای مجازی به هیچ وجه منع نمی‌شود و رهبری خود بر استفاده از این فضا‌ها تاکید دارند، اما باید فردی که در این فضا قرار می‌گیرد ابتدا اطلاعات کافی از این محیط داشته باشد تا دچار مشکل نشود و بهره برداری درست را از این فرصتی که دارد انجام دهد.
رئیس پلیس فتای شهرستان شاهرود با بیان اینکه فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید گفت: اگر از این فضا درست استفاده شود یک فرصت بسیار خوب برای کسب علم و دانش و معارف است، اما اگر درست استفاده نشود این فضا سبب نابودی و انحراف و ابتذال است و ما نمونه‌های فراوانی را در این زمینه داریم.
وی با توصیه به بانوان در مراقبت از حضور در این فضا افزود: شما بانوان باید مراقب باشید در این فضا حاضر می‌شوید و تلاش کنید اطلاعات شخصی خود را در این فضا قرار ندهید چرا که هیچ امنیتی در این فضا وجود ندارد و فرزندان خود را نیز در این فضا باید مراقبت کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها