فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و خود کفایی و به منظور شناسایی و عرضه محصولات روستایی و شهری شهرستان بافق برگزار گشته است.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۲۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ در چهارمین روز از هفته بسیج که "بسیج، اندیشه ورزی و تولید علم"نامگذاری شده، نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی با حضور سرهنگ اکبر صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، محمدعلی طالعی معاون فرماندار و جمعی از مسئولین در جوار آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق افتتاح شد.
در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و خود کفایی و به منظور شناسایی و عرضه محصولات روستایی و شهری شهرستان بافق برگزار گشته است.
وی همچنین بیان کرد: نمایشگاه از 9 غرفه محصولات روستایی و شهری تشکیل شده و شامل سه بخش صنایع تبدیلی، محصولات اقتصاد مقاومتی و دستاورد های نو و ابتکارانه می باشد.
طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اقتصاد مقاومتی ریاضت نیست بلکه اگر این سیاست اعمال شود، موجب آسایش و رفاه خواهد شد.
نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی از 2 لغایت 7 آذر ماه در جوار آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) دایر است.
ارسال نظرات