امام جمعه اصلاندور گفت:پایان شجره خبیثه داعش حاصل تلاش‌ها و ایثارگری مدافعان حرم و نیروهای جبهه مقاومت اسلامی،براساس روحیه و تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۳۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

پایان شجره خبیثه داعش براساس روحیه و تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هفته بسیج گفت:تشکیل بسیج و تاسیس آن از امدادهای غیبی الهی بود که با معمار و مهندسی خمینی کبیر به وقوع پیوست و تمام معادلات سیاسی و آکادمیک جهان را بهم ریخت و از دنیا و عالم اسلام تعریفی دیگر و متخذ از اسلام و قرآن با اسلام انقلاب اسلامی بوجود آورد.

وی تلاش عاشقانه،اخلاص در عمل،شهادت طلبی،حضور در صخنه،ارتباط با خدا،آماده به رزم،اهل علم و ورزش را از خصوصیات بسیجی عنوان کرد و گفت:حضور بسیج و سپاه در تمامی عرصه های مختلف نظام باعث خنثی شدن نقشه های شوم دشمنان شده و همه دنیا از وجود چنین نیروی عظیم انقلاب حیران گشته اند.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت بر تروریستهای داعش در سوریه و عراق براساس روحیه و تفکر بسیجی بوقوع پیوست افزود:پیشرفت‌ها، عزت و اقتدار کشور را تا به امروز مدیون و مرهون فداکاری‌های بسیج هستیم.

حجت الاسلام اسدزاده اخلاص و ولایتمداری را از اولین و شاخص‌ترین اوصاف بسیج عنوان کرد و گفت:فرهنگ بسیجی و روحیه انقلابی‌گری بایستی بیش از پیش در جامعه ترویج و حفظ شود.

وی افزود:هفته بسیج یادآور حماسه آفرینی بسیجیان در برهه‌ها و آزمون‌های تاریخ انقلاب اسلامی است و فرصتی مناسب برای معرفی خدمات بسیج به مردم انقلابی ایران است.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق بر تروریستهای تکفیری داعش گفت:سردار سلیمانی پیروزی‌های جبهه مقاومت را در سوریه و عراق علیه داعش رقم زد.

حجت الاسلام اسدزاده بااشاره به نامه فرمانده سپاه قدس به رهبر معظم انقلاب و جواب نامه سردار سلیمانی از طرف مقام معظم رهبری افزود:حضور به موقع سردار سلیمانی در منطقه و متحد کردن نیروهای مردمی و نظامی در سوریه و عراق از عوامل اصلی پیروزی جبهه مقاومت برابر شجره خبیثه داعش بود.

وی در ادامه به سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) اشاره کرد و این روز را به رهبری معظم،ملت ایران و همه منتظران ظهور آن حضرت تبریک گفت.

امام جمعه اصلاندوز بااشاره به زلزله اخیر استان کرمانشاه و خسارات جانی و مالی این زلزله در غرب کشور از تمامی ملت ایران و دست اندرکاران جمع آوری کمکهای مردمی به زلزله زدگان این استان در کشور و بخصوص سطح شهرستان از جمله سپاه ناحیه عشایری،کمیته امداد،هلال احمر و روحانیت تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام اسدزاده افزود:آحاد ملت ایران بهترین جلوه از نوع دوستی و رسالت دینی و ایمانی در یاری رساندن به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار