خبرهای داغ:
آیین حرکت کاروان موتور سواران زینبی به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت و هفته بسیج با حضور قشرهای مختلف مردم، عصر پنجشنبه در شهر مقدس قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۳۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

حرکت کاروان موتور سواران زینبی در قم

سید محمد حسن یزدی نژاد در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، افزود: در این آیین مردمی، موتور سواران پس از غبار روبی مزار شهدا در گلزار علی بن جعفر (ع) شهر قم در ساعت 15 به سمت گلزار شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه (س) حرکت کردند.


مدیر اطلاع رسانی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم بیان کرد: این کاروان متشکل از برادران بسیجی و عموم مردم علاقه مند به حضور در این حرکت فرهنگی بود که در مسیر خود از خیابان های اصلی شهر همچون عمار یاسر، میدان جهاد، میدان نواب و آزادگان عبور کردند و مورد استقبال مردم قرار گرفتند.


وی ادامه داد: پس از رسیدن کاروان موتور سواران زینبی به گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) و عطر افشانی مزار شهدا، با حضور آحاد مردم شهید پرور قم، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم علیرضا جیلان که به تازگی در جریان نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت رسیده است، برگزار شد.


شهید علیرضا جیلان از ساکنان منطقه پردیسان قم بود که آبان ماه گذشته در جریان آزاد سازی شهر البوکمال سوریه در جریان نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.


یزدی نژاد گفت: در پایان آیین حرکت کاروان موتور سواران زینبی، مراسم گرامیداشت پیروزی جبهه مقاومت بر تروریست های تکفیری داعش در کشورهای عراق و سوریه با حضور خانواده های معظم شهیدان مدافع حرم، بسیجیان استان و عموم مردم شریف قم با نوای مداح اهل بیت حاج مهدی سلحشور در گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) برگزار گردید.
وی بیان کرد: با توجه به مردمی بودن برنامه تعداد قابل توجهی از موتورسواران شهر قم به صورت خودجوش در کنار برادران بسیجی در این حرکت نمادین و فرهنگی شرکت کردند.


سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه 30آبان ماه طی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت. 


رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این نامه ضمن تجلیل از رشادت های فرماندهان و جوانان مدافان حرم بر غافل نشدن از کید دشمنان تاکید کردند.


5 آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه با عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

ارسال نظرات