امام جمعه بهار با اشاره به نابودی داعش و پیروزی جبهه مقاومت گفت: پیروزی بزرگ جبهه مقاومت بر خبیثه داعش نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۴۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷

پیروزی بزرگ جبهه مقاومت بر خبیثه داعش نشان‌دهنده اقتدار ایران اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم نیا در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان بهار ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی‌های جبهه مقاومت اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای است که یادگار امام راحل است.

وی افزود: بسیج همواره و در تمام دوران ها به خوبی درخشیده و از دستاورهای نظام و انقلاب پاسداری کرده است.

امام جمعه بهار ادامه داد: دشمن از بسیج ما ترس و هراس دارد و در هیچ شرایطی به پشتوانه این نیروی مردمی نمی‌تواند چشم طمعی به ایران اسلامی داشته باشد.

وی با اشاره به حضور همیشه در صحنه ملت ایران اسلامی تصریح کرد: ملت ایران بهترین جلوه نوعدوستی را در بحث زلزله کرمانشاه به نمایش گذاشتند.

حاتم نیا با اشاره به نابودی داعش و پیروزی جبهه مقاومت عنوان کرد: پیروزی بزرگ جبهه مقاومت بر خبیثه داعش نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد.

وی ابراز داشت: امروز تفکر بسیجی در جهان حاکم شده و ملل جهان زیر باز ظلم و زور نمی‌روند و انقلاب اسلامی در حال صادر شدن است که ما باید در داخل مطیع امر رهبری باشیم تا به عزت و اقتدار جهانی برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات