خبرهای داغ:
امام جمعه نهبندان با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت اسلامی گفت: خاورمیانه ای به جود آمد که اسرائیل در آن امنیت نخواهد داشت و آینده از آن ملت های منطقه است و این صهیونیست های مهاجر باید به کشور خود بازگردند.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۵۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در جمع نمازگزاران با استفاده از فراز نامه 31 نهج البلاغه به هدف آفرینش پرداخت و گفت: آفرینش در حقیقت عبادت و بزرگی خداست و مقام بندگی در برابر خداوند،مقامی بسیار مهمی است چرا که پیامبر و ائمه اطهار به این بندگی افتخار کرده و در شهادتین نیز ابتدا مقام بندگی پیامبر یاد می شود.

وی در ادامه با اشاره به 5 آذر و گرامیداشت هفته بسیج و اهمیت تشکیل بسیج بیست میلیونی و اینکه در فرمایشات مقام معظم رهبری است که می فرمایند: همه آنهائی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و لو اینکه فرم تشکیلاتی بسیج را تکمیل نکرده باشند،بسیجی هستند افزود:خوش بختانه بسیج امروزه به عنوان یک شجره طیبه کارهای بسیار مهم سازندگی،اقتصادی،فرهنگی و... را انجام می دهد که در این بین باید به کار شاخص و فرهنگی حلقات صالحین نوجوانان و جوانان یاد کرد و خانواده ها اهتمام بیشتری جهت ارتباط فرزندان خود با بسیج داشته باشند.

 

خطیب نماز جمعه نهبندان با تبریک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی در سوریه و عراق و حضور بسیجیان در دنیای اسلام و فرماندهی سردار قاسم سلیمانی به چرائی پیدایش داعش پرداخت و افزود: از تحلیل ها و صحبت های آنها استنباط می شود که نظام مستبد آمریکا به وجود آورنده داعش است و این از بیانات مقامات آمریکائی به دست آمده است چرا که خود اعتراف می کنند که داعش را به دست آورده اند و کلینتون می گوید: با مسافرت به 110 کشور جهان ،زمینه آماده سازی داعش را فراهم آورده ام و یا اینکه رئیس جمهور فعلی آمریکا در تخطئه رئیس جمهور قبلی اعتراف کرده و می گوید:داعش از افتخارات اوباما است،پس روشن و واضح است که به وجود آورندگان داعش ،آمریکا،اسرائیل و رژیم سعودی می باشد.

 

حجت الاسلام خزاعی در ادامه گفت: اهداف به وجود آورندگان داعش راه اندازی جنگ مذهب علیه مذهب،اسلام هراسی،تجزیه کشورهای منطقه و خاورمیانه جدید از دید آمریکاست،خاورمیانه ای که اسرائیل در امنیت باشد،اما با این پیروزی بزرگ که به دست آمد خواب آنها تعبیر نشد و خاورمیانه ای به جود آمد که اسرائیل در آن امنیت نخواهد داشت و آینده از آن ملت های منطقه است و این صهیونیست های مهاجر باید به کشور خود بازگردند.

 

خطیب نماز جمعه نهبندان به 5 ربیع الاول و وفات حضرت سکینه امام حسین(ع) اشاره و همچنین به 7 ربیع الاول و شهادت محسن حضرت فاطمه زهرا(س) و 8 ربیع الاول شهادت امام حسن عسکری و آغاز امامت مهدی قائم آل محمد اشاره کرد.

حجت الاسلام خزاعی به 7 آذر روز نیروی دریائی اشاره و یاد شهدای نیروی دریائی را گرامی داشت.

 

وی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در بین مردم زلزله زده کرمانشاه و تفقد و دلجوئی از آنها و  درخواست رسیدگی مسئولین به مشکلات مردم با درخواست از مسئولین شهرستان نهبندان و نصب العین قرار دادن سیره مقام معظم رهبری افزود: مسئولین شهرستان در دهگردشی ها مشکلات و مسائل مردم را مورد رسیدگی و توجه جدی قرار دهند چرا که گاهی اوقات مردم مسائلی را مطرح می کنند که در دهگردشی ها قابل حل می باشد.

 

خطیب نماز جمعه نهبندان به تصادفات اخیر در مرکز شهرستان اشاره و درخواست رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی را از شهروندان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها